vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S: veľké kupé na prvej fotke

Mercedes-Benz triedy S: veľké kupé na prvej fotke

Zoznam ženevských premiér má ďalšiu novú položku. Po veľmi sľubne vyzerajúcom konceptu, ktorý sme si mohli prezrieť na autosalóne vo Frankfurte, sa začiatkom marca ukáže vo Švajčiarsku sériové prevedenie Mercedesu-Benz triedy S s karosériou kupé.

Ako už to tak býva, internet je mnohokrát rýchlejší ako plány jednotlivých automobiliek. Podľa neoficiálnych zdrojov plánoval Mercedes uvoľniť prvé materiály v priebehu tohto týždňa, kolegovia z Autofilou sa ale postarali o decentnú predpremiéru, keď zverejnili prvú fotografiu. Tak teda, ako sa vám trieda S v prevedení kupé páči?

Len pre pripomenutie, frankfurtský S-Class Coupé Concept dostal rázvor náprav 2945 mm, na dĺžku presahoval o 50 mm hranicu päť metrov, široký bol 1958 mm a vysoký 1409 mm. Pod kapotou sa prezentoval dvakrát preplňovaný osemvalec veľkosti 4,6 l.

sclas.jpg
Foto: Autofilou

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY