vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Tuningová firma Lorinser cez víkend v Essene predstavila svoju sadu modifikáciou pre nový veľký sedan Mercedes-Benz triedy S.
Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Hneď na úvod je potrebné trochu vysvetliť titulok tohto článku. Iste, 530 koní je naozaj slušná porcia výkonu, ale akonáhle sme tento automobil zbadali, ihneď sme si spomenuli na stavbu Mercedes-Benz S70 Lorinser. Tá bola predstavená minulý rok v lete a vychádzala z vtedajšej generácie modelu Mercedes-Benz triedy S, ktorý bol posilnený až na 805 koní (592 kW), čím sa neoficiálne stal "najsilnejším S-kom" všetkých čias, keď prebral pomyselné prvenstvo stavbe Brabus 800i. 

Mercedes S Lorinser 02.jpgMercedes S Lorinser 05.jpgMercedes S Lorinser 03.jpgMercedes S Lorinser 13.jpgMercedes S Lorinser 17.jpgMercedes S Lorinser 06.jpg
Lorinser v tejto prestavbe vsadil hlavne na štýl

Na autosalóne v Essene sa minulý víkend objavila novinka v podobe ladeného vozidla Mercedes-Benz triedy S z dielní Lorinser, ktorá ale hrá hlavne na dojem. A to celkom šikovne. Na prvý pohľad zaznamenáme celú škálu výrazných aerodynamických doplnkov zahŕňajúcu hlavne dôsledne prepracované nárazníky (ten predný vyzerá trochu ako po zásahu teplovzdušnou pištoľou), plôšky pozdĺž predných častí prahov a novú masku chladiča zbavenú trojcípej hviezdy.

Mercedes S Lorinser 10.jpgMercedes S Lorinser 12.jpgMercedes S Lorinser 11.jpg
Mercedes S Lorinser 01.jpgMercedes S Lorinser 04.jpgMercedes S Lorinser 15.jpg
Dôraz na detail a celá rada liatych ráfikov

Samozrejmosťou je upravená výfuková sústava s dvoma pármi oválnych koncoviek výfukov, vyberať možno z celej rady zliatinových ráfikov. Základom vozidla na snímkach sa stalo prevedenie Mercedes-Benz S500, ktorého motor prešiel len čiastkovými úpravami. Vďaka nim štandardný osemvalec s objemom 4,7 l, výkonom 455 koní (335 kW) a krútiacim momentom 700 Nm posilnil o 75 koní (55 kW) a 100 Nm.

Iste, aj to sú pôsobivé hodnoty, ale oproti kombíku Mercedesu E 63 AMG Brabus, o ktorom bola reč včera, je to trochu nuda...

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY