vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Tuningová firma Lorinser cez víkend v Essene predstavila svoju sadu modifikáciou pre nový veľký sedan Mercedes-Benz triedy S.
Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Hneď na úvod je potrebné trochu vysvetliť titulok tohto článku. Iste, 530 koní je naozaj slušná porcia výkonu, ale akonáhle sme tento automobil zbadali, ihneď sme si spomenuli na stavbu Mercedes-Benz S70 Lorinser. Tá bola predstavená minulý rok v lete a vychádzala z vtedajšej generácie modelu Mercedes-Benz triedy S, ktorý bol posilnený až na 805 koní (592 kW), čím sa neoficiálne stal "najsilnejším S-kom" všetkých čias, keď prebral pomyselné prvenstvo stavbe Brabus 800i. 

Mercedes S Lorinser 02.jpgMercedes S Lorinser 05.jpgMercedes S Lorinser 03.jpgMercedes S Lorinser 13.jpgMercedes S Lorinser 17.jpgMercedes S Lorinser 06.jpg
Lorinser v tejto prestavbe vsadil hlavne na štýl

Na autosalóne v Essene sa minulý víkend objavila novinka v podobe ladeného vozidla Mercedes-Benz triedy S z dielní Lorinser, ktorá ale hrá hlavne na dojem. A to celkom šikovne. Na prvý pohľad zaznamenáme celú škálu výrazných aerodynamických doplnkov zahŕňajúcu hlavne dôsledne prepracované nárazníky (ten predný vyzerá trochu ako po zásahu teplovzdušnou pištoľou), plôšky pozdĺž predných častí prahov a novú masku chladiča zbavenú trojcípej hviezdy.

Mercedes S Lorinser 10.jpgMercedes S Lorinser 12.jpgMercedes S Lorinser 11.jpg
Mercedes S Lorinser 01.jpgMercedes S Lorinser 04.jpgMercedes S Lorinser 15.jpg
Dôraz na detail a celá rada liatych ráfikov

Samozrejmosťou je upravená výfuková sústava s dvoma pármi oválnych koncoviek výfukov, vyberať možno z celej rady zliatinových ráfikov. Základom vozidla na snímkach sa stalo prevedenie Mercedes-Benz S500, ktorého motor prešiel len čiastkovými úpravami. Vďaka nim štandardný osemvalec s objemom 4,7 l, výkonom 455 koní (335 kW) a krútiacim momentom 700 Nm posilnil o 75 koní (55 kW) a 100 Nm.

Iste, aj to sú pôsobivé hodnoty, ale oproti kombíku Mercedesu E 63 AMG Brabus, o ktorom bola reč včera, je to trochu nuda...

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY