vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Tuningová firma Lorinser cez víkend v Essene predstavila svoju sadu modifikáciou pre nový veľký sedan Mercedes-Benz triedy S.
Mercedes-Benz triedy S Lorinser: veľa štýlu, výkon "len" 530 koní

Hneď na úvod je potrebné trochu vysvetliť titulok tohto článku. Iste, 530 koní je naozaj slušná porcia výkonu, ale akonáhle sme tento automobil zbadali, ihneď sme si spomenuli na stavbu Mercedes-Benz S70 Lorinser. Tá bola predstavená minulý rok v lete a vychádzala z vtedajšej generácie modelu Mercedes-Benz triedy S, ktorý bol posilnený až na 805 koní (592 kW), čím sa neoficiálne stal "najsilnejším S-kom" všetkých čias, keď prebral pomyselné prvenstvo stavbe Brabus 800i. 

Mercedes S Lorinser 02.jpgMercedes S Lorinser 05.jpgMercedes S Lorinser 03.jpgMercedes S Lorinser 13.jpgMercedes S Lorinser 17.jpgMercedes S Lorinser 06.jpg
Lorinser v tejto prestavbe vsadil hlavne na štýl

Na autosalóne v Essene sa minulý víkend objavila novinka v podobe ladeného vozidla Mercedes-Benz triedy S z dielní Lorinser, ktorá ale hrá hlavne na dojem. A to celkom šikovne. Na prvý pohľad zaznamenáme celú škálu výrazných aerodynamických doplnkov zahŕňajúcu hlavne dôsledne prepracované nárazníky (ten predný vyzerá trochu ako po zásahu teplovzdušnou pištoľou), plôšky pozdĺž predných častí prahov a novú masku chladiča zbavenú trojcípej hviezdy.

Mercedes S Lorinser 10.jpgMercedes S Lorinser 12.jpgMercedes S Lorinser 11.jpg
Mercedes S Lorinser 01.jpgMercedes S Lorinser 04.jpgMercedes S Lorinser 15.jpg
Dôraz na detail a celá rada liatych ráfikov

Samozrejmosťou je upravená výfuková sústava s dvoma pármi oválnych koncoviek výfukov, vyberať možno z celej rady zliatinových ráfikov. Základom vozidla na snímkach sa stalo prevedenie Mercedes-Benz S500, ktorého motor prešiel len čiastkovými úpravami. Vďaka nim štandardný osemvalec s objemom 4,7 l, výkonom 455 koní (335 kW) a krútiacim momentom 700 Nm posilnil o 75 koní (55 kW) a 100 Nm.

Iste, aj to sú pôsobivé hodnoty, ale oproti kombíku Mercedesu E 63 AMG Brabus, o ktorom bola reč včera, je to trochu nuda...

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY