vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S Coupé: 455 koní a krištáľovo svetlá

Mercedes-Benz triedy S Coupé: 455 koní a krištáľovo svetlá
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz S Coupé, 2x video
  2. Fotogaléria

Ďalšia zaujímavá premiéra určená pre autosalón v Ženeve je tu. Mercedes predstavil kupé odvodené od triedy S. To meria na dĺžku 5027 mm, široké je 1899 mm a vysoké 1411 mm. Rázvor náprav dosahuje na 2945 mm. Klasický sedan má rázvor väčší o 90 mm ​​a miery 5116 x 1899 x 1496 mm.

Tlačová správa dlho rozoberá dizajn, ale ten si myslím dobre prehliadnete v pomerne rozsiahlej fotogalérii. S Coupé z niektorých uhlov pripomína menšie CLA, pri pohľade zozadu sa nemožno ubrániť spomienkam na Lagunu v prevedení kupé. Disky kolies sa budú ponúkať vo veľkostiach v rozmedzí od osemnástich do dvadsiatich palcov.

coupe_10.jpgcoupe_11.jpgcoupe_15.jpg

Kto bude chcieť, ten si môže vzhľad ešte ďalej vylepšiť o dve špeciality. Tou prvou je strešné panoramatické okno zaberajúce viac ako dve tretiny z celkovej plochy strechy, tou druhou potom luxusné príplatková svetla. Tie v sebe obsahujú krištáľ z dielne známej spoločnosti Swarovski. Celkom nájdete v každom svetlomete 47 kryštálov, pričom tridsať z nich používa Mercedes pre smerovku a zvyšných sedemnásť pre denné svietenie.

Interiér je štvormiestny, všetky sedadlá sú tvarované s ohľadom na športový charakter vozidla. Oproti triede S je tu tiež nový športový volant a v ponuke sa objavujú nové farby čalúnenia. Konkrétne ide o Bengal Red, Saddle Brown alebo Porcelain.

Prvou  motorizáciou pre Mercedes-Benz S Coupé bude dvakrát preplňovaný osemvalec veľkosti 4663 ccm skrývajúci sa pod označením S500. Ten ponúkne 455 koní a 700 Nm. Mercedes sľubuje veľmi zaujímavý zvuk podporený aktívnymi klapkami vo výfuku.

Ako už bolo povedané, oficiálne predstavenie prebehne na autosalóne v Ženeve, do predaja sa S Coupé pozrie v priebehu druhého polroka tohto roka.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY