vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy S ako ďalší Black Bison od Wald International

Z Japonska prichádza ďalší čierny bizón. Tentoraz sa jeho základom stal nový sedan Mercedes-Benz triedy S.

Japonská ladičská spoločnosť Wald International nenesie nijako japonsky znejúce meno, a aj jej produkty sa opierajú o európske predlohy. Iste, spomenieme si napríklad na Lexus CT200h Black Bison, avšak čerešničkou sú vozy ako Maserati Quattroporte Black Bison, BMW 5 (F10) Black Bison alebo Porsche Cayenne Black Bison.

Mercedes S Wald.jpg
Mercedes-Benz triedy S ako Wald International Sports Line Black Bison Edition

Teraz prichádza na rad špičkový sedan automobilky Mercedes-Benz. Je samozrejme reč o novej generácii modelu Mercedes-Benz triedy S (W222) a ladičský program nesie dlhé doplnkové označenie Wald International Sports Line Black Bison Edition.

Voz v rámci tohto programu dostal hlavne prepracovaný a členitý predný nárazník, na ktorý nadväzujú prahové obklady prechádzajúce do upraveného zadného nárazníka, tešiť sa môžeme aj na športový podvozok so zníženou svetlou výškou.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY