vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy G oslavuje 35 rokov štýlovým prevedením Edition 35

Mercedes-Benz triedy G oslavuje 35 rokov štýlovým prevedením Edition 35

Mercedes-Benz triedy G je off-roadová legenda figurujúca na trhu už pekne dlhú dobu. Presne povedané aktuálne oslavuje 35. narodeniny. Automobilka pre túto príležitosť pripravila špeciálnu verziu Edition 35, ktorá prináša viac štýlu a bohatú výbavu. 

Karoséria kombinuje biely alebo šedý lak s čiernymi detailmi. Čierna je strecha, blatníky, nárazníky, čierne sú tiež spätné zrkadlá alebo ochranné lišty. Samozrejme nesmieme zabudnúť ani na čierne disky kolies. Tie majú veľkosť osemnásť palcov a nesú vysoko neterénne pneumatiky. 

Interiér tejto edície je patrične luxusný. Čalúnenie zaobstarala prvotriedna kože doplnená o kontrastné sťahovanie. Mimochodom koža sa nasťahovala aj na palubnú dosku, nezabudlo sa ani na karbón. Všetko potom podtrhuje volant prepožičaný od vrcholného AMG. 

Edition 35 bude dostupná v naftovej verzii G 350 BlueTEC a v benzínovej G 500. Cena štartuje u prvého menovaného na cene 84 900 eur, zážihový osemvalec vyjde minimálne na 94 800 eur.

g35_1.jpgg35_2.jpgg35_4.jpgg35_5.jpgg35_6.jpgg35_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY