vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy E sa začína odhaľovať. Tu sú prvé fotky interiéru

Už vieme, ako vyzerá nový Mercedes triedy E s označením W213 vnútri. Exteriér je ale stále ešte záhadou.
Mercedes-Benz triedy E sa začína odhaľovať. Tu sú prvé fotky interiéru
Zoznam kapitol
  1. Interiér Mercedesu triedy E
  2. Fotogaléria: Interiér Mercedesu triedy E

Už čoskoro uvidíme úplne novú generáciu sedanu (W213) a kombi (S213) Mercedes-Benz triedy E. Automobilka uplatňuje rovnakú metodiku odhaľovania, ktorú uplatnila Škoda v prípade Superbu. Najprv si tak môžeme prehliadnuť nový interiér. Asi nie je prekvapením, že sa vo veľkom inšpiruje vo väčšom Mercedese triedy S.

000.jpg001.jpg002.jpg
Interiér je prakticky prevzatý z triedy S. Nakoľko na fotkách vyzerá veľmi luxusne, základná fleetová verzia „cena už od...“ dostane látkové čalúnenie a zrejme aj analógové prístroje

Ako môžete vidieť, aj nový Mercedes-Benz triedy E dostane dva veľké displeje. Je ale možné, že v niektorej zo základných verzií bude obyčajný analógový prístrojový panel. Tešiť sa môžeme na komfortné sedadlá s masážou a odvetrávaním, ale tie budú pochopiteľne za tučný príplatok.

Podobne ako nové BMW radu 7 aj Mercedes triedy E dostane diaľkové ovládanie, s ktorým budete môcť zaparkovať do úzkej medzery. Rovnako tak bude mať auto parkovací asistent a novinkou bude to, že už nemusíte mať kľúčik. So špeciálnou SIM kartou si auto odomknete telefónom, respektíve auto spozná, že ste blízko, a odomkne sa.

O motoroch toho zatiaľ veľa nevieme, ale dá sa predpokladať modernizovaná motorová paleta, ktorú poznáme zo súčasných modelov. Očakávajme štvorvalce, preplňované šesťvalce a snáď aj nejaký osemvalec. Verejnú premiéru zažije nová trieda E v januári na autosalóne v Detroite.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY