vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy E posilnil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz triedy E posilnil na 702 koní a 1000 Nm

Aktuálny Mercedes-Benz triedy E vo svojom vrcholnom prevedení 63 AMG vie ponúknuť záujemcom o expresnú jazdu veľmi solídne parametre, lenže ako je známe, výkonu nie je nikdy dosť. A tak aktuálne prichádza nemecký úpravca Performmaster s možnosťou posunúť maximum tohto modelu ešte vyššie.

Pod kapotou vrcholného "éčka" je dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 5,5 litra, ktorý v štandarde, ak sa budeme baviť o silnejšej verzii S 4Matic, ponúkne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu ľudí od Performmaster sa parametre motora posunú na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Presné čísla týkajúce sa zrýchlenie zatiaľ k dispozícii nie sú, isté však je, že táto disciplína nebude mať príliš dlhé trvanie. Už základná E 63 AMG S 4Matic s karosériou sedan totiž zrýchli na 100 km/h za 3,6 s.

Najvyššia rýchlosť je 250 km/h a je samozrejme daná obmedzovačom, za príplatok môžete dostať 300 km/h. Tento problém Performmaster ľahko vyrieši. Upravený sedan potom zvládne až 320 km/h.

e63_1.jpge63_2.jpge63_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY