vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy E posilnil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz triedy E posilnil na 702 koní a 1000 Nm

Aktuálny Mercedes-Benz triedy E vo svojom vrcholnom prevedení 63 AMG vie ponúknuť záujemcom o expresnú jazdu veľmi solídne parametre, lenže ako je známe, výkonu nie je nikdy dosť. A tak aktuálne prichádza nemecký úpravca Performmaster s možnosťou posunúť maximum tohto modelu ešte vyššie.

Pod kapotou vrcholného "éčka" je dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 5,5 litra, ktorý v štandarde, ak sa budeme baviť o silnejšej verzii S 4Matic, ponúkne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu ľudí od Performmaster sa parametre motora posunú na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Presné čísla týkajúce sa zrýchlenie zatiaľ k dispozícii nie sú, isté však je, že táto disciplína nebude mať príliš dlhé trvanie. Už základná E 63 AMG S 4Matic s karosériou sedan totiž zrýchli na 100 km/h za 3,6 s.

Najvyššia rýchlosť je 250 km/h a je samozrejme daná obmedzovačom, za príplatok môžete dostať 300 km/h. Tento problém Performmaster ľahko vyrieši. Upravený sedan potom zvládne až 320 km/h.

e63_1.jpge63_2.jpge63_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY