vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C (W205): paket AMG Line na prvých fotkách

Úplne nová generácia novej triedy C už nie je tajomstvom, a ako sa zdá, zatiaľ len veľmi obmedzenú ponuku už čoskoro oživia nové prvky a sady.
Mercedes-Benz triedy C (W205): paket AMG Line na prvých fotkách

Anabázu s postupným predstavovaním novej generácie modelu Mercedes-Benz triedy C (W205) sme pre vás sledovali veľmi pozorne; pre stuttgartskú automobilku pôjde o zásadný model, ktorý sa navyše stane nositeľom nových štylistických a technických prvkov, s ktorými sa čoskoro začneme stretávať aj u ďalších modelov značky s trojcípou hviezdou v znaku. Od polovice decembra je vonku tiež oficiálny cenník triedy C (W205), ktorý ale zatiaľ obsahuje iba tri verzie.

Mercedes C AMG prev 5.jpgMercedes C AMG prev 1.jpgMercedes C AMG prev 2.jpg
Pripravovaný paket AMG Line pre novú generáciu triedy C (W205)

Pred niekoľkými dňami sa na istom blogu priaznivcov automobilov značky Mercedes-Benz objavilo niekoľko obrázkov, ktoré by mali naznačovať podobu pripravovaného štylistického paketu AMG Line. Oficiálne nič potvrdené nie je, avšak s ohľadom na útržky aj doterajšiu prax stylistov Mercedes-Benz podľa všetkého o žiadny podvrh zrejme nepôjde. Zatiaľ čo záujemcovia o skutočné "drsné" verzie AMG si zrejme počkajú až do konca budúceho roka, paket AMG Line bude podľa všetkého predstavený už na januárovom autosalóne v Detroite.

Pri pohľade na prednú časť vozidla si všimneme nového nárazníka s masívnymi mriežkami a nárazník typu Mercedes-Benz S65 AMG, ale aj iné súčasné pakety AMG Line. Tešiť sa môžeme aj na upravený zadný nárazník s náznakovým difúzorom a ozdobnými koncovkami výfuku a radom chrómovaných prvkov, ktoré nájdeme aj okolo bočného zasklenia či v prahových obkladoch.

Mercedes C AMG prev 3.jpgMercedes C AMG prev 4.jpg
Nový paket AMG Line výrazne upraví predovšetkým zadok vozu

Súčasťou paketu AMG Line pre nový Mercedes-Benz triedy C (W205) budú tiež osemnásťpalcové liate ráfiky, upravený podvozok so svetlosťou zníženou o 15 mm a posilnená brzdová sústava.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY