vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C: Päť nových verzií a pohon 4Matic pre viac motorov

Ako sme už naznačili skôr, Mercedes-Benz triedy C dostal vedľa základnej preplňovanej tisícšestovky aj ďalšie štyri nové modely a rozširuje aj ponuku pohonu všetkých kolies 4Matic na lacnejšie a slabšie verzie.
Mercedes-Benz triedy C: Päť nových verzií a pohon 4Matic pre viac motorov

Nový model Mercedes-Benz C160 s motorom 1,6 l má výkon 95 kW (129 k) a krútiaci moment 210 Nm. Stovku zvládne za 9,6 sekundy (9,9 s vo verzii kombi) a spotrebuje 5,2 až 5,4 litra na 100 km. V slovenskom cenníku tento model ešte nie je, ale ak sa pozrieme do nemeckého cenníka a pozrieme si percentuálne zníženie ceny proti C180 (30 760 eur), mohol by model C160 stáť asi 29 768 eur.

Modely C 200 a C 220 d dostali po novom pohon všetkých kolies 4Matic. Stoja 37 920 eur, respektíve 39 334 eur pre diesel. Vrcholná štvorvalcová verzia C 300 teraz ponúka 180 kW (245 k) výkonu a stovku zvládne za 5,9 s (kombi za 6,1 s).

Ponuku rozširujú aj verzie AMG. Model C 450 AMG 4Matic má preplňovaný šesťvalec 3,0 l s výkonom 270 kW (367 k) a krútiaci moment 520 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h sa odohrá za 4,9 s (kombi za 5,0 s). C 450 AMG stojí 55 598 eur.

V cenníku už sú aj verzie C 63 AMG a C 63 AMG S s osemvalcom 4,0 l s výkonom 350, respektíve 375 kW (476 až 510 k). Slabšie C 63 AMG stojí 74 470 eur, silnejšie potom 82 469 eur.

Pre Mercedes triedy C sa rozširuje aj výbava. Môžete mať napríklad head-up displej, vyhrievaný volant, touchpad a nové bezpečnostné a asistenčné systémy. Pribudli aj nové možnosti konfigurácie interiéru.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY