vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C: Päť nových verzií a pohon 4Matic pre viac motorov

Ako sme už naznačili skôr, Mercedes-Benz triedy C dostal vedľa základnej preplňovanej tisícšestovky aj ďalšie štyri nové modely a rozširuje aj ponuku pohonu všetkých kolies 4Matic na lacnejšie a slabšie verzie.
Mercedes-Benz triedy C: Päť nových verzií a pohon 4Matic pre viac motorov

Nový model Mercedes-Benz C160 s motorom 1,6 l má výkon 95 kW (129 k) a krútiaci moment 210 Nm. Stovku zvládne za 9,6 sekundy (9,9 s vo verzii kombi) a spotrebuje 5,2 až 5,4 litra na 100 km. V slovenskom cenníku tento model ešte nie je, ale ak sa pozrieme do nemeckého cenníka a pozrieme si percentuálne zníženie ceny proti C180 (30 760 eur), mohol by model C160 stáť asi 29 768 eur.

Modely C 200 a C 220 d dostali po novom pohon všetkých kolies 4Matic. Stoja 37 920 eur, respektíve 39 334 eur pre diesel. Vrcholná štvorvalcová verzia C 300 teraz ponúka 180 kW (245 k) výkonu a stovku zvládne za 5,9 s (kombi za 6,1 s).

Ponuku rozširujú aj verzie AMG. Model C 450 AMG 4Matic má preplňovaný šesťvalec 3,0 l s výkonom 270 kW (367 k) a krútiaci moment 520 Nm. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h sa odohrá za 4,9 s (kombi za 5,0 s). C 450 AMG stojí 55 598 eur.

V cenníku už sú aj verzie C 63 AMG a C 63 AMG S s osemvalcom 4,0 l s výkonom 350, respektíve 375 kW (476 až 510 k). Slabšie C 63 AMG stojí 74 470 eur, silnejšie potom 82 469 eur.

Pre Mercedes triedy C sa rozširuje aj výbava. Môžete mať napríklad head-up displej, vyhrievaný volant, touchpad a nové bezpečnostné a asistenčné systémy. Pribudli aj nové možnosti konfigurácie interiéru.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY