vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C od Brabusu: Nové kolesá, vyšší výkon, lepší vzhľad

Mercedes-Benz triedy C od Brabusu: Nové kolesá, vyšší výkon, lepší vzhľad

Brabus predstavil kompletný balíček úprav pre poslednú generáciu Mercedesu-Benz triedy C. Záujemcovia si môžu dokúpiť veľké disky kolies, sadu aerodynamických doplnkov, športový výfuk alebo viac výkonu pre jeden benzínový a jeden naftový motor.

Medzi na prvý pohľad viditeľné novinky patrí prepracovaný predný nárazník, vzadu výrazný difúzor doplnený o dve dvojité koncovky športového výfuku alebo decentný spojler na veku kufra. Čo sa diskov týka, vyberať môžete medzi veľkosťami 18, 19 a 20 palcov. Podvozok bol znížený a dostal športové odpruženie.

Brabus aktuálne ponúka možnosť zvýšiť výkon u dvoch motorov. Benzínový preplňovaný štvorvalec C 200 môže dostať navyše 30 kW a 30 Nm (v štandarde má 135 kW a 300 Nm), čo zariadi zrýchlenie z nuly na stovku za sedem sekúnd a maximálnu rýchlosť 242 km/h.

U dieselového C 220 BlueTEC je k dispozícii zvýšenie výkonu o 36 kW, krútiaci moment dostane navyše 50 Nm (štandardne ponúka táto verzia 125 kW a 400 Nm). Naftový Brabus D3 pokorí stovku za 7,1 s a maximálne sa rozbehne na 240 km/h.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY