vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C na ďalších fotkách. Poznáme technické údaje

Mercedes-Benz triedy C na ďalších fotkách. Poznáme technické údaje
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz triedy C , Fotogaléria
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz triedy C už onedlho ukáže svoju oficiálnu podobu. Do oficiálnej premiéry zostávajú hodiny, avšak práve v tomto prípade už nebude veľa čo predstavovať. Nemecká novinka bola vidieť v nedávnej minulosti už niekoľkokrát a dnes navyše ku všetkým predchádzajúcim materiálom môžeme pridať ďalšie fotky a predovšetkým kompletné technické údaje, ktoré sa dostali na verejnosť prostredníctvom oficiálneho katalógu.

Na úvod sú pripravené verzie C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový štvorvalec s objemom 2146 ccm ponúkne maximálny výkon 170 koní a vrchol krútiaceho momentu 400 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálom to je 8,1 s. Maximálna rýchlosť dosahuje na 234 km /h a predovšetkým kombinovaná spotreba sa má pohybovať hlboko pod piatimi litrami.

Benzínová časť ponuky začína na dvojlitry s výkonom 156 koní a pokračuje opäť dvojlitrom naladeným na 184 koní. Presné technické údaje nájdete v nasledujúcej kapitole. Aj pri zážihových motorov je na výber medzi šesťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovým automatom.

Čo sa rozmerov týka, je nový Mercedes-Benz triedy C dlhý 4686 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do batožinového priestoru potom naložíte v základe 480 litrov. V porovnaní s odstupujúcou generáciou to je o päť litrov viac. Zároveň automobil narástol na dĺžku o 95 mm, pričom rázvor náprav pribral plných osem centimetrov.

Kompletné oficiálne predstavenie je už za dverami.

 
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY