vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy C na ďalších fotkách. Poznáme technické údaje

Mercedes-Benz triedy C na ďalších fotkách. Poznáme technické údaje
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz triedy C , Fotogaléria
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz triedy C už onedlho ukáže svoju oficiálnu podobu. Do oficiálnej premiéry zostávajú hodiny, avšak práve v tomto prípade už nebude veľa čo predstavovať. Nemecká novinka bola vidieť v nedávnej minulosti už niekoľkokrát a dnes navyše ku všetkým predchádzajúcim materiálom môžeme pridať ďalšie fotky a predovšetkým kompletné technické údaje, ktoré sa dostali na verejnosť prostredníctvom oficiálneho katalógu.

Na úvod sú pripravené verzie C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový štvorvalec s objemom 2146 ccm ponúkne maximálny výkon 170 koní a vrchol krútiaceho momentu 400 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálom to je 8,1 s. Maximálna rýchlosť dosahuje na 234 km /h a predovšetkým kombinovaná spotreba sa má pohybovať hlboko pod piatimi litrami.

Benzínová časť ponuky začína na dvojlitry s výkonom 156 koní a pokračuje opäť dvojlitrom naladeným na 184 koní. Presné technické údaje nájdete v nasledujúcej kapitole. Aj pri zážihových motorov je na výber medzi šesťstupňovým manuálom alebo sedemstupňovým automatom.

Čo sa rozmerov týka, je nový Mercedes-Benz triedy C dlhý 4686 mm, pričom rázvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do batožinového priestoru potom naložíte v základe 480 litrov. V porovnaní s odstupujúcou generáciou to je o päť litrov viac. Zároveň automobil narástol na dĺžku o 95 mm, pričom rázvor náprav pribral plných osem centimetrov.

Kompletné oficiálne predstavenie je už za dverami.

 
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY