vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition: posledných 350 kusov

Automobilka Mercedes-Benz sa lúči so svojim novodobým Gullwingom špeciálnou sériou.
Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition: posledných 350 kusov

Po štyroch rokoch sa pomaly uzatvára kapitola života jedného z najpozoruhodnejších športových automobilov súčasnosti. Model Mercedes-Benz SLS AMG oslávil svoju premiéru na frankfurtskom autosalóne v roku 2009 a o tri roky neskôr sa v Paríži objavilo jeho plne elektrické prevedenie Mercedes-Benz SLS AMG Electric.

Mercedes SLS Final 1.jpgMercedes SLS Final 2.jpgMercedes SLS Final 3.jpgMercedes SLS Final 4.jpgMercedes SLS Final 5.jpg
SLS AMG GT Final Edition sa predstaví po boku sedanu S65 AMG

Záverečná séria Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition bude obmedzená na 350 kusov a vychádzať má z aktuálneho prevedenia SLS AMG GT, o ktorého pohon sa stará osemvalec s objemom 6,3 la výkonom 591 koní (435 kW). Na prvý pohľad si na vozoch všimneme lízatka pod upraveným predným nárazníkom a kapoty vyrobených z uhlíkových kompozitov. Vnútorné časti hlavných svetlometov boli zatmavené a veko batožinového priestoru sa dočkalo nového prítlačného krídla.

Séria Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition bude vrátane cien a ostatných náležitostí predstavená súbežne na autosalónoch v Tokiu a Los Angeles, kde sa v premiére objaví po boku nového sedanu Mercedes-Benz S65 AMG.

Na miesto radu SLS AMG by mal nastúpiť menší model vyvíjaný pod kódovým označením C190, ktorý by sa mohol volať SLC. O jeho pohon sa podľa všetkého postará novovyvinutý osemvalec AMG s objemom 4,0 l a prepĺňaným dvojicou turbodúchadiel.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY