vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition: posledných 350 kusov

Automobilka Mercedes-Benz sa lúči so svojim novodobým Gullwingom špeciálnou sériou.
Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition: posledných 350 kusov

Po štyroch rokoch sa pomaly uzatvára kapitola života jedného z najpozoruhodnejších športových automobilov súčasnosti. Model Mercedes-Benz SLS AMG oslávil svoju premiéru na frankfurtskom autosalóne v roku 2009 a o tri roky neskôr sa v Paríži objavilo jeho plne elektrické prevedenie Mercedes-Benz SLS AMG Electric.

Mercedes SLS Final 1.jpgMercedes SLS Final 2.jpgMercedes SLS Final 3.jpgMercedes SLS Final 4.jpgMercedes SLS Final 5.jpg
SLS AMG GT Final Edition sa predstaví po boku sedanu S65 AMG

Záverečná séria Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition bude obmedzená na 350 kusov a vychádzať má z aktuálneho prevedenia SLS AMG GT, o ktorého pohon sa stará osemvalec s objemom 6,3 la výkonom 591 koní (435 kW). Na prvý pohľad si na vozoch všimneme lízatka pod upraveným predným nárazníkom a kapoty vyrobených z uhlíkových kompozitov. Vnútorné časti hlavných svetlometov boli zatmavené a veko batožinového priestoru sa dočkalo nového prítlačného krídla.

Séria Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition bude vrátane cien a ostatných náležitostí predstavená súbežne na autosalónoch v Tokiu a Los Angeles, kde sa v premiére objaví po boku nového sedanu Mercedes-Benz S65 AMG.

Na miesto radu SLS AMG by mal nastúpiť menší model vyvíjaný pod kódovým označením C190, ktorý by sa mohol volať SLC. O jeho pohon sa podľa všetkého postará novovyvinutý osemvalec AMG s objemom 4,0 l a prepĺňaným dvojicou turbodúchadiel.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY