vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

Značka Mercedes-Benz pripravila pre svojich zákazníkov v Japonsku špeciálnu verziu roadsteru SLK.
Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

S elektrickými okienkami a klimatizáciou už dnes nikoho neohromíte, oddeľovať zrno od pliev budú teraz "všemocné" asistenčné systémy. Automobilka Mercedes-Benz tak prichádza na japonskom trhu s obmedzenou edíciou SLK 200 Radar Safety Edition. Na prvý pohľad sa vozy vyznačujú bielym lakovaním, presklenou strechou a doplnkami z programu AMG zahŕňajúcimi predovšetkým upravené nárazníky, prahové obklady, väčšie brzdiče vpredu a osemnásťpalcové liate ráfiky.

Mercedes SLK 200 Radar2.jpgMercedes SLK 200 Radar1.jpgMercedes SLK 200 Radar3.jpg
Mercedes-Benz SLK 200 Radar Bezpečnosť Pro Edition Japonsko

Interiér je čalúnený červenou kožou a pod kapotou sa skrýva nezmenený zážihový preplňovaný štvorvalec, ktorý z objemu 1,8 l dosahuje výkon 184 koní (135 kW) a krútiaci moment 270 Nm. Jadrom pudla je zástavba asistenčných systémov Radar Safety Package zahŕňajúcich adaptívny tempomat Distronic Plus, brzdový asistent Brake Assist Plus, stráženie mŕtvych uhlov Blind Spot Assist a udržiavanie jazdného pruhu Lane Keeping Assist.

Séria Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition bude obmedzená na 100 kusov.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY