vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

Značka Mercedes-Benz pripravila pre svojich zákazníkov v Japonsku špeciálnu verziu roadsteru SLK.
Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

S elektrickými okienkami a klimatizáciou už dnes nikoho neohromíte, oddeľovať zrno od pliev budú teraz "všemocné" asistenčné systémy. Automobilka Mercedes-Benz tak prichádza na japonskom trhu s obmedzenou edíciou SLK 200 Radar Safety Edition. Na prvý pohľad sa vozy vyznačujú bielym lakovaním, presklenou strechou a doplnkami z programu AMG zahŕňajúcimi predovšetkým upravené nárazníky, prahové obklady, väčšie brzdiče vpredu a osemnásťpalcové liate ráfiky.

Mercedes SLK 200 Radar2.jpgMercedes SLK 200 Radar1.jpgMercedes SLK 200 Radar3.jpg
Mercedes-Benz SLK 200 Radar Bezpečnosť Pro Edition Japonsko

Interiér je čalúnený červenou kožou a pod kapotou sa skrýva nezmenený zážihový preplňovaný štvorvalec, ktorý z objemu 1,8 l dosahuje výkon 184 koní (135 kW) a krútiaci moment 270 Nm. Jadrom pudla je zástavba asistenčných systémov Radar Safety Package zahŕňajúcich adaptívny tempomat Distronic Plus, brzdový asistent Brake Assist Plus, stráženie mŕtvych uhlov Blind Spot Assist a udržiavanie jazdného pruhu Lane Keeping Assist.

Séria Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition bude obmedzená na 100 kusov.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY