vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

Značka Mercedes-Benz pripravila pre svojich zákazníkov v Japonsku špeciálnu verziu roadsteru SLK.
Mercedes-Benz SLK 200 Radar: propagácia asistentov

S elektrickými okienkami a klimatizáciou už dnes nikoho neohromíte, oddeľovať zrno od pliev budú teraz "všemocné" asistenčné systémy. Automobilka Mercedes-Benz tak prichádza na japonskom trhu s obmedzenou edíciou SLK 200 Radar Safety Edition. Na prvý pohľad sa vozy vyznačujú bielym lakovaním, presklenou strechou a doplnkami z programu AMG zahŕňajúcimi predovšetkým upravené nárazníky, prahové obklady, väčšie brzdiče vpredu a osemnásťpalcové liate ráfiky.

Mercedes SLK 200 Radar2.jpgMercedes SLK 200 Radar1.jpgMercedes SLK 200 Radar3.jpg
Mercedes-Benz SLK 200 Radar Bezpečnosť Pro Edition Japonsko

Interiér je čalúnený červenou kožou a pod kapotou sa skrýva nezmenený zážihový preplňovaný štvorvalec, ktorý z objemu 1,8 l dosahuje výkon 184 koní (135 kW) a krútiaci moment 270 Nm. Jadrom pudla je zástavba asistenčných systémov Radar Safety Package zahŕňajúcich adaptívny tempomat Distronic Plus, brzdový asistent Brake Assist Plus, stráženie mŕtvych uhlov Blind Spot Assist a udržiavanie jazdného pruhu Lane Keeping Assist.

Séria Mercedes-Benz SLK 200 Radar Safety Edition bude obmedzená na 100 kusov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY