vytisknout velikost písma Mercedes-Benz SL GTR: nemecký superšport s motorom Nissan

Mark Holster predstavuje svoj ​​nový projekt. Tentoraz ide o štúdiu beštiálneho superšportu Mercedes-Benz s motorom Nissan GT-R.
Mercedes-Benz SL GTR: nemecký superšport s motorom Nissan
Zoznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL GTR
  2. Fotogalerie

Zrejme na prvom mieste vás napadne otázka: potrebuje koncept vozidla Mercedes-Benz motor Nissan? Alebo ide len o prvokáciu pripomínajúcu v opačnom garde situáciu, kedy používa nové Infiniti Q50 motory Mercedes-Benz? Ťažko povedať. Na kresbách pred vami stojí koncept superšportového špeciálu Mercedes-Benz SL GTR s osemvalcovým, atmosféricky plneným motorom s objemom 5,6 l vypožičaným zo závodného modelu Nissan GT-R Nismo GT1.

Mercedes SL GTR Nissan 01.jpgMercedes SL GTR Nissan 05.jpgMercedes SL GTR Nissan 07.jpgMercedes SL GTR Nissan 04.jpgMercedes SL GTR Nissan 02.jpgMercedes SL GTR Nissan 03.jpg
Mercedes-Benz SL GTR Concept

Mark Holster, študent britskej univerzity Staffordshire, predstavuje ďalšiu zo svojich stavieb, ktorá má podľa jeho slov predstavovať "najnovší vývojový stupeň v dlhej tradícii svet ohromujúcich pretekárskych automobilov Mercedes-Benz homologizovaných k prevádzke na bežných cestách". Jeho vozidlo zatiaľ zostáva len "na papieri", ale vynikať má tým najmodernejším, čo súčasná úroveň konštrukcie podobných automobilov ponúka.

Holster tak sľubuje napríklad skelet z uhlíkových kompozitov a liate ráfiky z horčíkovej zliatiny. S ohľadom na použitý motor potom pôsobia odkryté pozdĺžniky nad motorom označené nápismi AMG trochu pikantným dojmom. Každopádne môžeme vrelo odporučiť dôkladné preštudovanie priložených kresieb.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY