vytisknout velikost písma Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Verte alebo nie, ale tuner Mansory sa tentoraz držal celkom pri zemi. Áno, auto má možno až príliš výrazný bodykit, ale na pomery Mansory je to veľmi decentný a skoro až nenápadný styling. Dokonca auto nevyzerá ani ako čmeliak... Dôležité veci sa tentoraz dejú opäť pod kapotou.

mansory s63 amg (1).jpgmansory s63 amg (2).jpgmansory s63 amg (3).jpgV Mansory sa tenotkrát držali nezvyčajne pri zemi, auto nalakovali len jedným decentným tónom a odpustili si aj brutálne krídla a bodykity. V motorovom priestore ale neostal kameň na kameni, respektíve ojnice na hriadeli

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé nie je auto, ktoré by len tak niekto označil za nedôstojne pomalé. Dvakrát preplňovaný osemvalec 5,5 l dáva v sériovom stave výkon 585 koní a krútiaci moment 900 Nm, ale to samozrejme zákazníkom Mansory nestačí.

V Mansory vymenili vnútornosti motora. Nový je kľukový hriadeľ, ojnice, ložiská, turbodúchadlá, sanie, výfuk, riadiaca jednotka... Vlastne z pôvodného motora zostal len blok a piesty. Výsledkom sú dva stupne výkonu. Môžete mať základný upgrade na 720 koní a 1100 Nm.

Ak vám to ale nestačí, výkon sa dá zdvihnúť až na 900 koní v 5700 ot./min. a krútiaci moment vzrastie na 1430 Nm. V záujme životnosti prevodovky je ale elektronicky znížený na 1300 Nm v rozmedzí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerácia na stovku sa odohrá už za 3,3 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 300 km/h.

mansory s63 amg (5).jpgmansory s63 amg (6).jpgmansory s63 amg (4).jpgmansory s63 amg (7).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY