vytisknout velikost písma Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Verte alebo nie, ale tuner Mansory sa tentoraz držal celkom pri zemi. Áno, auto má možno až príliš výrazný bodykit, ale na pomery Mansory je to veľmi decentný a skoro až nenápadný styling. Dokonca auto nevyzerá ani ako čmeliak... Dôležité veci sa tentoraz dejú opäť pod kapotou.

mansory s63 amg (1).jpgmansory s63 amg (2).jpgmansory s63 amg (3).jpgV Mansory sa tenotkrát držali nezvyčajne pri zemi, auto nalakovali len jedným decentným tónom a odpustili si aj brutálne krídla a bodykity. V motorovom priestore ale neostal kameň na kameni, respektíve ojnice na hriadeli

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé nie je auto, ktoré by len tak niekto označil za nedôstojne pomalé. Dvakrát preplňovaný osemvalec 5,5 l dáva v sériovom stave výkon 585 koní a krútiaci moment 900 Nm, ale to samozrejme zákazníkom Mansory nestačí.

V Mansory vymenili vnútornosti motora. Nový je kľukový hriadeľ, ojnice, ložiská, turbodúchadlá, sanie, výfuk, riadiaca jednotka... Vlastne z pôvodného motora zostal len blok a piesty. Výsledkom sú dva stupne výkonu. Môžete mať základný upgrade na 720 koní a 1100 Nm.

Ak vám to ale nestačí, výkon sa dá zdvihnúť až na 900 koní v 5700 ot./min. a krútiaci moment vzrastie na 1430 Nm. V záujme životnosti prevodovky je ale elektronicky znížený na 1300 Nm v rozmedzí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerácia na stovku sa odohrá už za 3,3 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 300 km/h.

mansory s63 amg (5).jpgmansory s63 amg (6).jpgmansory s63 amg (4).jpgmansory s63 amg (7).jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY