vytisknout velikost písma Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Verte alebo nie, ale tuner Mansory sa tentoraz držal celkom pri zemi. Áno, auto má možno až príliš výrazný bodykit, ale na pomery Mansory je to veľmi decentný a skoro až nenápadný styling. Dokonca auto nevyzerá ani ako čmeliak... Dôležité veci sa tentoraz dejú opäť pod kapotou.

mansory s63 amg (1).jpgmansory s63 amg (2).jpgmansory s63 amg (3).jpgV Mansory sa tenotkrát držali nezvyčajne pri zemi, auto nalakovali len jedným decentným tónom a odpustili si aj brutálne krídla a bodykity. V motorovom priestore ale neostal kameň na kameni, respektíve ojnice na hriadeli

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé nie je auto, ktoré by len tak niekto označil za nedôstojne pomalé. Dvakrát preplňovaný osemvalec 5,5 l dáva v sériovom stave výkon 585 koní a krútiaci moment 900 Nm, ale to samozrejme zákazníkom Mansory nestačí.

V Mansory vymenili vnútornosti motora. Nový je kľukový hriadeľ, ojnice, ložiská, turbodúchadlá, sanie, výfuk, riadiaca jednotka... Vlastne z pôvodného motora zostal len blok a piesty. Výsledkom sú dva stupne výkonu. Môžete mať základný upgrade na 720 koní a 1100 Nm.

Ak vám to ale nestačí, výkon sa dá zdvihnúť až na 900 koní v 5700 ot./min. a krútiaci moment vzrastie na 1430 Nm. V záujme životnosti prevodovky je ale elektronicky znížený na 1300 Nm v rozmedzí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerácia na stovku sa odohrá už za 3,3 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 300 km/h.

mansory s63 amg (5).jpgmansory s63 amg (6).jpgmansory s63 amg (4).jpgmansory s63 amg (7).jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY