vytisknout velikost písma Mercedes-Benz S Coupé: český dopyt už teraz prevyšuje ponuku

Mercedes-Benz S Coupé: český dopyt už teraz prevyšuje ponuku

Na stánku Mercedesu bola pomerne veľká tlačenica. Dôvod je jednoduchý, svoju premiéru mala na tento autosalón naplánovaná novinka v podobe triedy S v prevedení kupé. Jednoznačne je potrebné povedať, že v reále tento Mercedes vyzerá skvele a určite patrí medzi najkrajšie autá, ktoré sú na ženevskom výstavisku aktuálne k videniu.

Kupé to ​​je obrovské, je elegantné, agresívne, všetko do seba skvele zapadá. Popisovať interiér snáď ani nemá cenu. Perfektné materiály, vycibrený dizajn. Ako sa na vlajkovú loď značky sluší a patrí.

scoupe_01.JPGscoupe_03.JPGscoupe_05.JPG

Pod kapotou je dvakrát preplňovaný osemvalec ponúkajúci 455 koní a 700 Nm, ale o tom už sme písali. Zaujímavá je aktuálna situácia u našich západných susedov, kde už teraz evidujú veľký záujem zo strany zákazníkov, hoci na internete koluje jedna oficiálna fotogaléria a auto má fyzicky pár hodín po premiére. Rovnako tak nie je známa presná cena.

Vážnych záujemcov je aktuálne viac, než počet áut, ktorý dostala Česká republika pridelených. A vlastne sa nie je ani čomu diviť.

Nové S Coupé sa dostane do predaja počas druhého polroka tohto roka.


Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY