vytisknout velikost písma Mercedes-Benz S-Class Pullman: cena pôjde ďaleko cez 700 tisíc eur

Mercedes-Benz S-Class Pullman: cena pôjde ďaleko cez 700 tisíc eur

Mercedes plánuje rozšírenie radu S. Okrem existujúceho prevedenia dorazí aj S-Class Maybach s pretiahnutým rázvorom náprav a chýbať nebude ani superluxusná verzia Pullman. Tá sa aktuálne objavila na prvých neoficiálnych fotkách. Prípadní záujemcovia sa majú na čo tešiť.

Vozidlo podľa dostupných informácií dostane dĺžku 6,4 m. Sedadlá budú usporiadané v štýle 2 +2 +2, pričom zadné dve rady sa otočia proti sebe. Samozrejme sa dostane aj na obrnené prevedenie, u ktorého je očakávaná hmotnosť 5,3 tony. S maximálnym pohodlím a luxusom ale logicky súvisí aj vysoká cena. "Nepriestrelná" verzia údajne v prepočte výrazne prekročí 700 tisíc eur.

Než však príde Pullman do predaja, mal by sa predstaviť "menší" S-Class Maybach. V budúcnosti potom rodinu triedy S doplní ešte prevedenie kabriolet.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY