vytisknout velikost písma Mercedes-Benz predal českému ICOMu 12 autobusov, plnia Euro VI

Česká spoločnosť ICOM Transport práve rozšírila svoju flotilu o dvanásť autobusov Mercedes-Benz Intouro plniacich emisnú normu Euro VI.
Mercedes-Benz predal českému ICOMu 12 autobusov, plnia Euro VI

Ide o vôbec prvú väčšiu zásielku autobusov v špecifikácii Euro VI, ktorá sa v ČR doposiaľ objavila. Tieto vozidlá sa zaradia do flotily modro-bielych autobusov ICOM, ktoré po republike slúžia najmä v mestskej, prímestskej a medzimestskej doprave a ide práve o vozidlá značky Mercedes-Benz. Nové stroje majú 50 sedadiel Inter-Star-Eco a 1 380 mm širokú zdvižnú plošinu pre invalidné vozíky vozíčkarov. ICOM Transport od roku 1998 odobral už viac ako 1 000 nových autobusov Mercedes-Benz.

14A417.jpg14A418.jpg13C895_29.jpg
Nové autobusy Mercedes-Benz Intouro pre českého prepravcu

Všetkých dvanásť nových autobusov Mercedes-Benz Intouro, ktorých sa mimochodom doteraz vyrobilo viac ako 6 000 kusov, má zvýšenú podlahu a špecifikáciou zodpovedá najmä požiadavkám medzimestskej prepravy. O pohon sa starajú motory radu OM 936 BlueEfficiency Power s výkonom 299 koní (220 kW). Za zmienku stojí, že autobusy Mercedes-Benz Intouro vznikajú v tureckom Hosdere blízkosti Istanbulu.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY