vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Jeden z dvorných ladičov automobilov značky Mercedes-Benz prichádza so sadou vylepšení pre aktuálnu triedu GLK.
Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Keď sa povie firma Carlsson, možno si spomeniete na ešte len pred niekoľkými týždňami predstavenú stavbu Mercedes-Benz triedy S Carlsson. Na nedávno skončenom autosalóne v Essene však táto spoločnosť vystavila tiež sadu svojich modifikácií určenú pre v marci faceliftovaný Mercedes-Benz triedy GLK. Žiadnu divočinu nečakajte, napriek tomu je táto sada celkom rozsiahla.

Mercedes GLK Carlsson 1.jpgMercedes GLK Carlsson 2.jpgMercedes GLK Carlsson 3.jpgMercedes GLK Carlsson 4.jpgMercedes GLK Carlsson 5.jpgMercedes GLK Carlsson 6.jpg
Mercedes-Benz GLK v čerstvom ladení od firmy Carlsson

Začína sa samozrejme na sústave aerodynamických doplnkov pozostávajúcej z upravených nárazníkov s lízatkom vpredu a chrómovaným rámovaním difúzora vzadu. Kapote pritom dominuje logo Carlsson namiesto trojcípej hviezdy v maske a špecifické pásy LED pre denné svietenie. Priplácať možno tiež za športovo ladený podvozok so zníženým a tuhším pružením.

K dispozícii je tiež škála zliatinových ráfikov s priemerom 18 až 21 palcov a upravený výfukový trakt z nerezovej ocele. Hoci to na snímkach nevidíme, interiér sa údajne dočkal hliníkových pedálov, špecifických koberčekov a podsvietených prahových líšt, pričom je možné vyberať aj z rôznych druhov čalúnenia a dekoračných obkladov. Vznetový štvorvalec GLK 220 CDI posilní na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, čo je o nejakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm viac než v štandarde.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY