vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Jeden z dvorných ladičov automobilov značky Mercedes-Benz prichádza so sadou vylepšení pre aktuálnu triedu GLK.
Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Keď sa povie firma Carlsson, možno si spomeniete na ešte len pred niekoľkými týždňami predstavenú stavbu Mercedes-Benz triedy S Carlsson. Na nedávno skončenom autosalóne v Essene však táto spoločnosť vystavila tiež sadu svojich modifikácií určenú pre v marci faceliftovaný Mercedes-Benz triedy GLK. Žiadnu divočinu nečakajte, napriek tomu je táto sada celkom rozsiahla.

Mercedes GLK Carlsson 1.jpgMercedes GLK Carlsson 2.jpgMercedes GLK Carlsson 3.jpgMercedes GLK Carlsson 4.jpgMercedes GLK Carlsson 5.jpgMercedes GLK Carlsson 6.jpg
Mercedes-Benz GLK v čerstvom ladení od firmy Carlsson

Začína sa samozrejme na sústave aerodynamických doplnkov pozostávajúcej z upravených nárazníkov s lízatkom vpredu a chrómovaným rámovaním difúzora vzadu. Kapote pritom dominuje logo Carlsson namiesto trojcípej hviezdy v maske a špecifické pásy LED pre denné svietenie. Priplácať možno tiež za športovo ladený podvozok so zníženým a tuhším pružením.

K dispozícii je tiež škála zliatinových ráfikov s priemerom 18 až 21 palcov a upravený výfukový trakt z nerezovej ocele. Hoci to na snímkach nevidíme, interiér sa údajne dočkal hliníkových pedálov, špecifických koberčekov a podsvietených prahových líšt, pričom je možné vyberať aj z rôznych druhov čalúnenia a dekoračných obkladov. Vznetový štvorvalec GLK 220 CDI posilní na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, čo je o nejakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm viac než v štandarde.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY