vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Jeden z dvorných ladičov automobilov značky Mercedes-Benz prichádza so sadou vylepšení pre aktuálnu triedu GLK.
Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentné, ale rozsiahle ladenie

Keď sa povie firma Carlsson, možno si spomeniete na ešte len pred niekoľkými týždňami predstavenú stavbu Mercedes-Benz triedy S Carlsson. Na nedávno skončenom autosalóne v Essene však táto spoločnosť vystavila tiež sadu svojich modifikácií určenú pre v marci faceliftovaný Mercedes-Benz triedy GLK. Žiadnu divočinu nečakajte, napriek tomu je táto sada celkom rozsiahla.

Mercedes GLK Carlsson 1.jpgMercedes GLK Carlsson 2.jpgMercedes GLK Carlsson 3.jpgMercedes GLK Carlsson 4.jpgMercedes GLK Carlsson 5.jpgMercedes GLK Carlsson 6.jpg
Mercedes-Benz GLK v čerstvom ladení od firmy Carlsson

Začína sa samozrejme na sústave aerodynamických doplnkov pozostávajúcej z upravených nárazníkov s lízatkom vpredu a chrómovaným rámovaním difúzora vzadu. Kapote pritom dominuje logo Carlsson namiesto trojcípej hviezdy v maske a špecifické pásy LED pre denné svietenie. Priplácať možno tiež za športovo ladený podvozok so zníženým a tuhším pružením.

K dispozícii je tiež škála zliatinových ráfikov s priemerom 18 až 21 palcov a upravený výfukový trakt z nerezovej ocele. Hoci to na snímkach nevidíme, interiér sa údajne dočkal hliníkových pedálov, špecifických koberčekov a podsvietených prahových líšt, pričom je možné vyberať aj z rôznych druhov čalúnenia a dekoračných obkladov. Vznetový štvorvalec GLK 220 CDI posilní na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, čo je o nejakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm viac než v štandarde.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY