vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Krátko po predstavení nového Mercedesu-Benz GLC už poznáme aj kompletný slovenský cenník. Nájdete v ňom tri motorizácie, pričom všetky majú pohon 4Matic a žiadna nemá šesť valcov. Najlacnejší z nich vás vyjde na 42 tisíc eur.

Najdostupnejšou verziou Mercedesu-Benz GLC je benzínové prevedenie 250 4Matic, ktoré používa dvojlitrový štvorvalec s výkonom 155 kW (211 koní). Kto zháňa naftový variant, ten si musí priplatiť približne 500 eur za 250 d 4Matic, teda vznetový štvorvalec s objemom 2,2 litra disponujúci výkonom 125 kW (170 k).

Predbežnom vrcholom je GLC 250 d Matic, čo je výkonnejšia verzia základného dieselu. Tentoraz ale ponúka 150 kW (204 k). Cena takéhoto auta je 46 tisíc eur. Okrem pohonu 4x4 je štandardom pre každé GLC aj deväťstupňová automatická prevodovka.

Bez ohľadu na konkrétnu motorizáciu dostanete dvojzónovú klimatizáciu, elektricky nastaviteľné predné sedadlá, prednárazový systém, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá alebo adaptívne tlmiče. Kompletný cenník nájdete na stránkach slovenského Mercedesu.

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (12).jpggetthumbnail (13).jpggetthumbnail (14).jpggetthumbnail (15).jpggetthumbnail (16).jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY