vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Krátko po predstavení nového Mercedesu-Benz GLC už poznáme aj kompletný slovenský cenník. Nájdete v ňom tri motorizácie, pričom všetky majú pohon 4Matic a žiadna nemá šesť valcov. Najlacnejší z nich vás vyjde na 42 tisíc eur.

Najdostupnejšou verziou Mercedesu-Benz GLC je benzínové prevedenie 250 4Matic, ktoré používa dvojlitrový štvorvalec s výkonom 155 kW (211 koní). Kto zháňa naftový variant, ten si musí priplatiť približne 500 eur za 250 d 4Matic, teda vznetový štvorvalec s objemom 2,2 litra disponujúci výkonom 125 kW (170 k).

Predbežnom vrcholom je GLC 250 d Matic, čo je výkonnejšia verzia základného dieselu. Tentoraz ale ponúka 150 kW (204 k). Cena takéhoto auta je 46 tisíc eur. Okrem pohonu 4x4 je štandardom pre každé GLC aj deväťstupňová automatická prevodovka.

Bez ohľadu na konkrétnu motorizáciu dostanete dvojzónovú klimatizáciu, elektricky nastaviteľné predné sedadlá, prednárazový systém, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá alebo adaptívne tlmiče. Kompletný cenník nájdete na stránkach slovenského Mercedesu.

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (12).jpggetthumbnail (13).jpggetthumbnail (14).jpggetthumbnail (15).jpggetthumbnail (16).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY