vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Krátko po predstavení nového Mercedesu-Benz GLC už poznáme aj kompletný slovenský cenník. Nájdete v ňom tri motorizácie, pričom všetky majú pohon 4Matic a žiadna nemá šesť valcov. Najlacnejší z nich vás vyjde na 42 tisíc eur.

Najdostupnejšou verziou Mercedesu-Benz GLC je benzínové prevedenie 250 4Matic, ktoré používa dvojlitrový štvorvalec s výkonom 155 kW (211 koní). Kto zháňa naftový variant, ten si musí priplatiť približne 500 eur za 250 d 4Matic, teda vznetový štvorvalec s objemom 2,2 litra disponujúci výkonom 125 kW (170 k).

Predbežnom vrcholom je GLC 250 d Matic, čo je výkonnejšia verzia základného dieselu. Tentoraz ale ponúka 150 kW (204 k). Cena takéhoto auta je 46 tisíc eur. Okrem pohonu 4x4 je štandardom pre každé GLC aj deväťstupňová automatická prevodovka.

Bez ohľadu na konkrétnu motorizáciu dostanete dvojzónovú klimatizáciu, elektricky nastaviteľné predné sedadlá, prednárazový systém, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá alebo adaptívne tlmiče. Kompletný cenník nájdete na stránkach slovenského Mercedesu.

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (12).jpggetthumbnail (13).jpggetthumbnail (14).jpggetthumbnail (15).jpggetthumbnail (16).jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY