vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Mercedes-Benz GLC stojí na slovenskom trhu minimálne 42 tisíc eur

Krátko po predstavení nového Mercedesu-Benz GLC už poznáme aj kompletný slovenský cenník. Nájdete v ňom tri motorizácie, pričom všetky majú pohon 4Matic a žiadna nemá šesť valcov. Najlacnejší z nich vás vyjde na 42 tisíc eur.

Najdostupnejšou verziou Mercedesu-Benz GLC je benzínové prevedenie 250 4Matic, ktoré používa dvojlitrový štvorvalec s výkonom 155 kW (211 koní). Kto zháňa naftový variant, ten si musí priplatiť približne 500 eur za 250 d 4Matic, teda vznetový štvorvalec s objemom 2,2 litra disponujúci výkonom 125 kW (170 k).

Predbežnom vrcholom je GLC 250 d Matic, čo je výkonnejšia verzia základného dieselu. Tentoraz ale ponúka 150 kW (204 k). Cena takéhoto auta je 46 tisíc eur. Okrem pohonu 4x4 je štandardom pre každé GLC aj deväťstupňová automatická prevodovka.

Bez ohľadu na konkrétnu motorizáciu dostanete dvojzónovú klimatizáciu, elektricky nastaviteľné predné sedadlá, prednárazový systém, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá alebo adaptívne tlmiče. Kompletný cenník nájdete na stránkach slovenského Mercedesu.

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (12).jpggetthumbnail (13).jpggetthumbnail (14).jpggetthumbnail (15).jpggetthumbnail (16).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY