vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC bol odhalený. Dorazí aj ako hybrid

Mercedes-Benz GLC bol odhalený. Dorazí aj ako hybrid

Ako Mercedes sľúbil, tak aj urobil a dnes predstavil nástupcu modelu GLK. Novinka už sa volá presne podľa nového systému značenia GLC (SUV vo veľkosti triedy C) a dizajnovo nadväzuje na to, čo sme videli v Mercedese v poslednej dobe.

Nové GLC je v porovnaní s GLK o 80 kilogramov ľahšie, ponúkne prepracovanú aerodynamiku (0,31) a perfektný podvozok. Mercedes dokonca prezentuje GLC ako auto s najsofistikovanejším podvozkom v tejto triede. Štandardom budú adaptívne tlmiče, záujemcovia si budú môcť zaobstarať ale aj vzduchové odpruženie.

Okrem klasických motorov má automobilka pripravenú aj hybridnú verziu 350 e, čo je plug-in hybrid s celkovým výkonom 320 koní a normovanou spotrebou 2,6 l/100 km. V čisto elektrickom režime prejde až 34 km.

Mercedes GLK bol predajne veľmi úspešný, GLC má byť ešte lepší. Automobilka s týmto modelom chce osloviť nových zákazníkov. Viac podrobností na tému tohto nového nemeckého SUV prinesieme najneskôr zajtra ráno. Zatiaľ si vozidlo môžete prezrieť na prvých fotkách.

glc_1.jpgglc_2.jpgglc_3.jpgglc_4.jpgglc_5.jpgglc_6.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY