vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLC bol odhalený. Dorazí aj ako hybrid

Mercedes-Benz GLC bol odhalený. Dorazí aj ako hybrid

Ako Mercedes sľúbil, tak aj urobil a dnes predstavil nástupcu modelu GLK. Novinka už sa volá presne podľa nového systému značenia GLC (SUV vo veľkosti triedy C) a dizajnovo nadväzuje na to, čo sme videli v Mercedese v poslednej dobe.

Nové GLC je v porovnaní s GLK o 80 kilogramov ľahšie, ponúkne prepracovanú aerodynamiku (0,31) a perfektný podvozok. Mercedes dokonca prezentuje GLC ako auto s najsofistikovanejším podvozkom v tejto triede. Štandardom budú adaptívne tlmiče, záujemcovia si budú môcť zaobstarať ale aj vzduchové odpruženie.

Okrem klasických motorov má automobilka pripravenú aj hybridnú verziu 350 e, čo je plug-in hybrid s celkovým výkonom 320 koní a normovanou spotrebou 2,6 l/100 km. V čisto elektrickom režime prejde až 34 km.

Mercedes GLK bol predajne veľmi úspešný, GLC má byť ešte lepší. Automobilka s týmto modelom chce osloviť nových zákazníkov. Viac podrobností na tému tohto nového nemeckého SUV prinesieme najneskôr zajtra ráno. Zatiaľ si vozidlo môžete prezrieť na prvých fotkách.

glc_1.jpgglc_2.jpgglc_3.jpgglc_4.jpgglc_5.jpgglc_6.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY