vytisknout velikost písma Mercedes-Benz GLA 180 CDI: základ s francúzskym motorom prezradený

Mercedes-Benz GLA 180 CDI: základ s francúzskym motorom prezradený

Ďalší Mercedes-Benz s technikou francúzskeho Renaultu sa blíži. Na svetlo sveta sa dostali zábery prezrádzajúce podobu základnej verzie modelu GLA. Už na prvý pohľad je zrejmé, že sa vozidlo musí zaobísť bez liatych kolies, strešných lyžín, xenónov alebo dvoch koncoviek výfuku.

Pre prípadných záujemcov, respektíve na prípadnú kritiku, má ale aj základné GLA 180 CDI pripravený pádny argument, a síce spotrebu. Pod kapotou totiž bude naftová jedna-päťka z dielne franouczskej značky Renault. Mimochodom nedávno sme rovnaký agregát testovali v spojení s Daciou, čo pôsobí trocha zvláštne.

Naftová jedna-päťka ponúkne maximálny výkon 110 koní a hlavne spotrebu pohybujúcu sa okolo štyroch litrov. Nechajme sa prekvapiť, ako najdostupnejšie GLA nakoniec zaboduje. Na trhu by sa táto varianta mala objaviť v prvom štvrťroku budúceho roka.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY