vytisknout velikost písma Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam sa hrabe Hummer

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6: kam sa hrabe Hummer

Možno si spomeniete na fotografiu, ktorá pred nejakým časom obletela celý internet. Snímok zachytával šesťkolesový Mercedes-Benz triedy G. Na tom by nebolo nič až tak zvláštne. Hoci bežne taký vagón na ceste ťažko stretnete, podobne upravené "géčko" slúži pre armádne účely. Lenže toto rozhodne nevyzeralo tak, že by malo zamieriť na bojové pole.

Teraz už môžeme s istotou povedať, že odfotený Mercedes-Benz triedy G bol jeden z exemplárov, ktoré skutočne zamieri do predaja. Počíta sa s produkciou dvadsiatich až tridsiatich kusov ročne a cena sa pohybuje okolo trojnásobku bežného G63 AMG, z ktorého toto monštrum vychádza. Mnoho drahších Mercedesov nezoženiete.

66_g_1.jpg66_g_2.jpg66_g_3.jpg

G63 AMG 6x6 má pod kapotou osemvalec s objemom 5,5 litra a výkonom 544 koní. Ten prúdi na tri nápravy v pomere 30/40/30. Dá sa očakávať, že v teréne toto auto rozhodne problémy mať nebude. Kam má ale Mercedes (je iba štvormiestny), vedľa ktorého vyzerá aj slávny Hummer ako obyčajná krabica, skutočne namierené, to snáď ani nie je nutné spomínať. A mimochodom, toto auto by sa nemalo volať G63 AMG 6x6, ale G63 AMG 666 ...
66_g_5.jpg66_g_7.jpg66_g_8.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY