vytisknout velikost písma Mercedes-Benz G-Code: Ešte menšie GLA sa predstavuje ako koncept

Mercedes-Benz G-Code: Ešte menšie GLA sa predstavuje ako koncept

Kategória crossoverov nepozná hranice. Ostatne keď môže byť Volkswagen cross up!, prečo by Mercedes nemohol mať v rade G auto menšie ako aktuálne najmenšie GLA. Presne taký voz totiž predstavuje koncept označený ako G-Code. Ak sa dostane do sériovej výroby, potom sa z neho bude konkurencia pre pripravované Audi Q1. 

Štúdia G-Code je dlhá 4100 mm, respektíve je o 317 mm kratšia ako GLA. Súčasne je o 96 mm širšia a o šesť milimetrov vyššia ako spomínaný model. Koncept potom stojí na obrích diskoch veľkosti 21" a na prvý pohľad používa jednu netradičnú "vychytávku". Predná maska ​​svieti, pričom farba svetla sa mení podľa zvoleného jazdného režimu. Ďalšou špecialitou sú dve elektrické kolobežky uložené pod dnom kufra. 

Najzaujímavejší na tomto aute je pohon. Zadnú nápravu poháňa elektromotor, tú prednú potom spaľovací preplňovaný motor, ktorý však pracuje s vodíkom. Elektrická energia sa získava zo slnečného svitu, zo vzduchu prúdiaceho okolo karosérie a elektrickú energiu vytvárajú aj prvky odpruženia. Informácie o celkovom výkone automobilka nezverejnila. Tak snáď sa dočkáme na autosalóne v Los Angeles.

gcode_01.jpggcode_02.jpggcode_03.jpggcode_04.jpggcode_05.jpggcode_06.jpggcode_07.jpggcode_08.jpggcode_09.jpggcode_10.jpggcode_11.jpggcode_12.jpggcode_13.jpggcode_14.jpggcode_15.jpggcode_16.jpggcode_17.jpggcode_18.jpggcode_19.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY