vytisknout velikost písma Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rýchlosť 300 km/h

Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rýchlosť 300 km/h

Mercedes triedy E v prevedení 500 má pod kapotou osemvalec s objemom 4663 cm3 s výkonom 300 kW (408 k) a krútiacim momentom 600 Nm. Ak vám to príde málo, môžete siahnuť napríklad po úprave od VÄTH, ktorá tieto základné parametre dosť výrazne zmení. Stáť vás to ale bude 10 591 eur.

Spoločnosť VÄTH ponúka pre E 500 úpravu, vďaka ktorej preplňovaný osemvalec posilní na 404 kW (550 k) a jeho krútiaci moment narastie na veľmi slušných 830 Nm. Nemožno sa čudovať tomu, že takto upravený Eckovi sedan zvládne maximálnu rýchlosť 300 km/h.

Komu len vyšší výkon nestačí, ten samozrejme môže siahnuť aj po ďalších úpravách. Za 4 629 eur dostanete od VÄTH nerezový športový výfuk s dvoma dvojitými koncovkami, k dispozícii je aj karbónový difúzor (2 011 eur), iné tlmiče (1 166 eur) alebo šesťpiestikové brzdy s kotúčmi s veľkosťou 390 mm.

A ak vás zaujímajú kolesá, ktoré má vyfotografované auto, potom ide o dvadsaťpalcové disky obuté do pneumatík s rozmerom 255/30 R20 vpredu a 295/25 R20 vzadu. Prirodzene môžete upraviť aj interiér.

vath_05.jpgvath_06.jpgvath_01.jpgvath_13.jpgvath_07.jpgvath_08.jpgvath_15.jpgvath_14.jpgvath_09.jpgvath_12.jpgvath_02.jpgvath_03.jpgvath_11.jpgvath_16.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY