vytisknout velikost písma Mercedes-Benz CLA Shooting Brake je tu. Ponúkne 495 litrov

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake je tu. Ponúkne 495 litrov

Mercedes predstavil ďalší model vychádzajúci z platformy, ktorú ako prvá dostala pred časom nová trieda A. Nasledovali triedy B, CLA, GLA a dnes prichádza CLA Shooting Brake. Veľké prekvapenia nečakajte, dizajn aj technika sú prakticky identické. Štýlové kombi ponúkne navyše presne podľa očakávania predovšetkým priestranný kufor, ktorý zvládne v základnom usporiadaní poňať 495 litrov.

Na úvod Mercedes pripravil šesť motorizácií. Vyberať môžete medzi dvoma verziami benzínovej tisícšestovky (90 kW, 115 kW), výkonnejšiu alternatívu predstavuje preplňovaný dvojliter (155 kW) a na svoje si prídu aj priaznivci dieselu, pre ktorých sú pripravené dve varianty naftovej dva-dvojky (100 kW, 125 kW). A hneď na úvod automobilka predstavila aj ostré kombi CLA 45 AMG Shooting Brake.

Ani tu nečakajte nič nové. O pohon sa stará ten rovnaký rekordný benzínový dvojliter disponujúci maximálnym výkonom 265 kW (360 koní). Stovku zvládne nemecká novinka za 4,7 s. Len pre porovnanie, sedan je v tejto disciplíne o desatinu sekundy rýchlejší.

Záujemcovia o štýlovejšie prevedenie dostanú k dispozícii ešte naviac limitovanú edíciu OrangeArt Edition, ktorú spoznáte podľa oranžových detailov na karosérii a hlavne podľa oranžovo-čiernych sedačiek v interiéri.

cla_sb_07.jpgcla_sb_08.jpgcla_sb_09.jpgcla_sb_10.jpgcla_sb_11.jpgcla_sb_12.jpgcla_sb_13.jpgcla_sb_14.jpgcla_sb_15.jpgcla_sb_16.jpgcla_sb_17.jpgcla_sb_18.jpgcla_sb_19.jpgcla_sb_20.jpgcla_sb_21.jpgcla_sb_22.jpgcla_sb_23.jpgcla_sb_24.jpgcla_sb_01.jpgcla_sb_02.jpgcla_sb_03.jpgcla_sb_04.jpgcla_sb_05.jpgcla_sb_06.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY