vytisknout velikost písma Mercedes-Benz CLA má po decentnom facelifte. Ukáže sa v New Yorku

Mercedes-Benz CLA má po decentnom facelifte. Ukáže sa v New Yorku

Ďalšie premiérou pre autosalón v New Yorku je modernizovaný Mercedes-Benz CLA a CLA Shooting Brake. Zásadné zmeny však nečakajte. Decentne bol vylepšený vzhľad a pár noviniek sa nasťahovalo do interiéru.

Modernizovaný Mercedes CLA a CLA Shooting Brake spoznáte hlavne podľa upraveného predného nárazníka a masky chladiča, ktorá je štandardne čierna. Drobné úpravy sa týkajú aj zadného nárazníka a koncoviek výfuku. Do ponuky potom dorazili aj nové päťlúčové disky, ktoré budú dostupné v dvoch farebných odtieňoch.

Viac zmien sa týka interiéru, kam sa napríklad nasťahoval nový tenší displej multimediálneho systému, nové dekory a lepšie čalúnenie. Upravoval sa aj prístrojový štít a rozšírená bola aj výbava. CLA aj CLA SB teraz môžu mať napríklad bezdotykové otváranie kufra, systémy Apple CarPlay a Android Auto, objavuje sa taktiež prednárazový systém alebo diódové hlavné svetlá.

Ponuka motorizácií začína na vykonanie CLA 180 d, čo je naftová tisícpäťstovka s objemom 1461 cm3 a s výkonom 80 kW (109 k). Taký Mercedes zvládne stovku za 11,6 s (respektíve 11,9 s v kombinácii s automatom), na druhej strane má byť hlavnou výhodou spotreba, ktorá sa podľa oficiálnych údajov pohybuje vo verzii BlueEfficiency Edition pod štyrmi litrami.

V prípade benzínových motorov tvorí polovicu ponuky preplňovaná tisícšesťstovka, ktorá v základnej variante 180 disponuje parametrami 90 kW (122 k). Na vrchole stále stojí prevedenie AMG s preplňovaným dvojlitrom s výkonom 280 kW (381 k) a s krútiacim momentom 475 Nm, ktorého sa mimochodom tiež týka pár zmien.

Napríklad diódové svetlá sú teraz štandardom, upravovala sa aerodynamika tak, aby sa znížil odpor vzduchu a v interiéri nájdeme opäť upravený prístrojový štít.

Oficiálnu premiéru má modernizované CLA naplánovanú na budúci týždeň, kedy začne autosalón v New Yorku.

face_22.jpgface_23.jpgface_24.jpgface_13.jpgface_14.jpgface_15.jpgface_16.jpgface_19.jpgface_20.jpgface_21.jpgface_17.jpgface_18.jpgface_02.jpgface_01.jpgface_03.jpgface_04.jpgface_05.jpgface_06.jpgface_07.jpgface_08.jpgface_09.jpgface_10.jpgface_11.jpgface_12.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY