vytisknout velikost písma Mercedes-Benz CLA dostal viac výkonu a bohatšiu výbavu

Mercedes-Benz CLA dostal viac výkonu a bohatšiu výbavu

Malý sedan Mercedes-Benz CLA dostal v rámci modelového roka 2015 niekoľko noviniek. Nejedná sa však o facelift - samotná automobilka zverejnila k autu len jednu fotografiu, takže skutočne pôjde len o techniku ​​a nie optické zmeny.

Najprv sa pozrime pod kapotu. Naftový štvorvalec 2,1 l v modeli CLA 220 CDI posilnil o 5 kW na 130 kW (177 k) a 350 Nm. Stovku teraz zvládne za 8,2 sekundy a rozbehne sa na 232 km/h. Ostatné motory zrejme zostávajú na svojom.

Auto dostalo aj širšiu príplatkovú a bezpečnostnú výbavu. Môžete mať napríklad nový drevený dekor do interiéru, dvanásť odtieňov ambientného osvetlenia či nová 19" kolesá.

Prednárazový systém bol rozšírený o funkciu akustického a svetelného varovania pred kolíziou a sám vie aj brzdiť, čím buď zabráni zrážke, alebo aspoň zmierni jej následky, ak vodič na varovanie nereaguje. Mercedes CLA dostal tiež bezkľúčový prístup a štartovacie tlačidlo, čo predtým nebolo.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY