vytisknout velikost písma Mercedes-Benz Citan: Keď upravené Kangoo dostane ďalšiu úpravu

Mercedes-Benz Citan: Keď upravené Kangoo dostane ďalšiu úpravu

Je to už nejaký ten piatok, kedy Mercedes-Benz obohatil svoju ponuku o model Citan. Ten dokonca propagoval samotný MacGyver, ale to nič nemení na fakte, že ide v podstate iba o upravený Renault Kangoo, čo nakoniec odhalili tiež testy Euro NCAP, kde Citan príliš nezabodoval.

Každopádne upravené Kangoo sa dočkalo ešte ďalšej úpravy. Konkrétne sa o ňu postarala spoločnosť Hartmann. Čo je nové? Citan dostal iné nárazníky, samozrejme väčšie kolesá (dostupné v rôznych farbách) a nový výfukový systém zakončený rozmernou koncovkou.

Hartmann zároveň pridal športové odpruženie a o 25 mm nižšiu svetlú výšku. Preprogramovaním riadiacej jednotky je možné vylepšiť aj výkon motora, rovnako tak je možné nechať si nastaviť ostrejšie reakcie na pedál plynu. To všetko podčiarknu fólie, ktoré dajú výsledku hneď tri farby. Pozornosť pri rozvážaní rožkov máte celkom určite zaistenú.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY