vytisknout velikost písma Mercedes-Benz chystá veľké luxusné SUV. Dostane meno Maybach

Mercedes-Benz chystá veľké luxusné SUV. Dostane meno Maybach

Vrcholná luxusná verzia predĺženého Range Roveru nebude mať pokoj, pretože sa ďalšia automobilka snaží odhryznúť aspon trošku z jeho neveľkého predajného koláča. Popri značkách Rolls-Royce a Bentley chce teraz veľké luxusné SUV aj Mercedes a použije na neho meno Maybach.

Značka Maybach dostala druhú šancu. Nie je to teraz samostatná značka, ale označenie úplne vrcholných verzií tých najluxusnejších áut, niečo ako AMG. Prvý nový model sa volá Mercedes-Maybach S500 a S600 a je založený na prepracované triede S.

Podobný prístup by mohol Mercedes uplatniť u niektorého zo svojich veľký SUV, pravdepodobne u nástupcu modelu GL, ktorý sa bude volať GLS. Výhodou nového poňatia modelov Maybach je, že sa nebude jednať o samostatné autá, ale že budú úzko vychádzať z existujúcich mercedesov. Ani cena už nie je tak brutálne exkluzívna ako predtým.

Hlavným odbytiskom luxusného SUV Mercedes-Maybach budú Spojené štáty a tiež Čína. Ak sa nová stratégia značky Maybach chytí, je Mercedes pripravený upraviť aj ďalšie modely.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY