vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Na zoznam frankfurtských premiér môžeme pridať ďalšie vskutku veľmi zaujímavú novinku. Brabus ukáže vo svetovej premiére upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, ktorý disponuje po zásahu tejto spoločnosti výkonom 600 koní a krútiacim momentom 800 Nm. Maximálka je presne 300 km/h.

Treba podotknúť, že už štandardné C 63 AMG S samo o sebe predstavuje slušnú raketu, pretože z osemvalcového motora, ktorý sme si mimochodom vyskúšali pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dáva v sériovej verzii plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosiahol parametrov 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstate iba výmenou softvéru riadiacej jednotky.

V praxi potom upravené "céčko" osadené osemvalcom zvládne stovku za 3,8 s a maximálne sa rozbehne namiesto pôvodných 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozrejmosťou sú ešte ďalšie úpravy zahŕňajúce všetko možné od dielov vylepšujúcich aerodynamiku, cez dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami Continental, Pirelli alebo Yokohama, až po športový výfuk.

Upravená trieda C nebude na stánku Brabusu sama. Táto spoločnosť už skôr oznámila, že privezie tiež vylepšené AMG GT, ktoré ale ponúkne až 800 koní.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_05.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_06.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_04.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY