vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Na zoznam frankfurtských premiér môžeme pridať ďalšie vskutku veľmi zaujímavú novinku. Brabus ukáže vo svetovej premiére upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, ktorý disponuje po zásahu tejto spoločnosti výkonom 600 koní a krútiacim momentom 800 Nm. Maximálka je presne 300 km/h.

Treba podotknúť, že už štandardné C 63 AMG S samo o sebe predstavuje slušnú raketu, pretože z osemvalcového motora, ktorý sme si mimochodom vyskúšali pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dáva v sériovej verzii plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosiahol parametrov 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstate iba výmenou softvéru riadiacej jednotky.

V praxi potom upravené "céčko" osadené osemvalcom zvládne stovku za 3,8 s a maximálne sa rozbehne namiesto pôvodných 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozrejmosťou sú ešte ďalšie úpravy zahŕňajúce všetko možné od dielov vylepšujúcich aerodynamiku, cez dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami Continental, Pirelli alebo Yokohama, až po športový výfuk.

Upravená trieda C nebude na stánku Brabusu sama. Táto spoločnosť už skôr oznámila, že privezie tiež vylepšené AMG GT, ktoré ale ponúkne až 800 koní.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_05.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_06.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_04.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY