vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Na zoznam frankfurtských premiér môžeme pridať ďalšie vskutku veľmi zaujímavú novinku. Brabus ukáže vo svetovej premiére upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, ktorý disponuje po zásahu tejto spoločnosti výkonom 600 koní a krútiacim momentom 800 Nm. Maximálka je presne 300 km/h.

Treba podotknúť, že už štandardné C 63 AMG S samo o sebe predstavuje slušnú raketu, pretože z osemvalcového motora, ktorý sme si mimochodom vyskúšali pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dáva v sériovej verzii plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosiahol parametrov 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstate iba výmenou softvéru riadiacej jednotky.

V praxi potom upravené "céčko" osadené osemvalcom zvládne stovku za 3,8 s a maximálne sa rozbehne namiesto pôvodných 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozrejmosťou sú ešte ďalšie úpravy zahŕňajúce všetko možné od dielov vylepšujúcich aerodynamiku, cez dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami Continental, Pirelli alebo Yokohama, až po športový výfuk.

Upravená trieda C nebude na stánku Brabusu sama. Táto spoločnosť už skôr oznámila, že privezie tiež vylepšené AMG GT, ktoré ale ponúkne až 800 koní.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_05.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_06.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_04.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY