vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Na zoznam frankfurtských premiér môžeme pridať ďalšie vskutku veľmi zaujímavú novinku. Brabus ukáže vo svetovej premiére upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, ktorý disponuje po zásahu tejto spoločnosti výkonom 600 koní a krútiacim momentom 800 Nm. Maximálka je presne 300 km/h.

Treba podotknúť, že už štandardné C 63 AMG S samo o sebe predstavuje slušnú raketu, pretože z osemvalcového motora, ktorý sme si mimochodom vyskúšali pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dáva v sériovej verzii plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosiahol parametrov 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstate iba výmenou softvéru riadiacej jednotky.

V praxi potom upravené "céčko" osadené osemvalcom zvládne stovku za 3,8 s a maximálne sa rozbehne namiesto pôvodných 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozrejmosťou sú ešte ďalšie úpravy zahŕňajúce všetko možné od dielov vylepšujúcich aerodynamiku, cez dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami Continental, Pirelli alebo Yokohama, až po športový výfuk.

Upravená trieda C nebude na stánku Brabusu sama. Táto spoločnosť už skôr oznámila, že privezie tiež vylepšené AMG GT, ktoré ale ponúkne až 800 koní.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_05.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_06.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_04.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY