vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Mercedes-Benz C63 AMG S v podaní Brabusu zvládne stovku za 3,8 s

Na zoznam frankfurtských premiér môžeme pridať ďalšie vskutku veľmi zaujímavú novinku. Brabus ukáže vo svetovej premiére upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, ktorý disponuje po zásahu tejto spoločnosti výkonom 600 koní a krútiacim momentom 800 Nm. Maximálka je presne 300 km/h.

Treba podotknúť, že už štandardné C 63 AMG S samo o sebe predstavuje slušnú raketu, pretože z osemvalcového motora, ktorý sme si mimochodom vyskúšali pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dáva v sériovej verzii plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosiahol parametrov 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstate iba výmenou softvéru riadiacej jednotky.

V praxi potom upravené "céčko" osadené osemvalcom zvládne stovku za 3,8 s a maximálne sa rozbehne namiesto pôvodných 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozrejmosťou sú ešte ďalšie úpravy zahŕňajúce všetko možné od dielov vylepšujúcich aerodynamiku, cez dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami Continental, Pirelli alebo Yokohama, až po športový výfuk.

Upravená trieda C nebude na stánku Brabusu sama. Táto spoločnosť už skôr oznámila, že privezie tiež vylepšené AMG GT, ktoré ale ponúkne až 800 koní.

brabus_10.jpgbrabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_13.jpgbrabus_14.jpgbrabus_15.jpgbrabus_01.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_05.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_06.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_04.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY