vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG prešiel úpravou od Piecha Design. Podarila sa?

Mercedes-Benz C63 AMG prešiel úpravou od Piecha Design. Podarila sa?

Mercedes-Benz triedy C vo svojom vrcholnom prevedení používa osemvalec z AMG GT s výkonom až 510 koní. Ak ste vždy mali pocit, že je technika v poriadku, ale že by to chcelo trochu poupraviť dizajn, potom by vás mohla zaujímať nová úprava tohto modelu od Piecha Design.

Táto spoločnosť totiž ponúka vylepšenia všetkého možného, ​​ale na zvyšovanie výkonu motora zatiaľ nedošlo. Záujemcovia môžu však siahnuť po športovom podvozku zníženom o 45 mm, k dispozícii sú aj podložky pod kolesá, pomocou ktorých došlo k rozšíreniu rozchodu a prirodzene možno dokúpiť nové disky. Tie majú rozmer dvadsať palcov.

Navyše je tu taktiež sada aerodynamických doplnkov. Menovite ponúka Piecha Design predný spojler, prahové nástavce, zadný difúzor a strešný spojler. Čoskoro by mal do ponuky doraziť aj športový výfuk a pripravuje sa ladenie motora.

Kto by nechcel v C63 AMG čakať na vyšší výkon od Piecha Design, ten môže už teraz zavítať napríklad do Brabusu. Táto spoločnosť totiž už Céčkový mercedes s osemvalcom pod kapotou upravila. Výsledok sú parametre 441 kW (600 k), 800 Nm a maximálna rýchlosť 300 km/h.

pich_7.jpgpich_1.jpgpich_2.jpgpich_6.jpgpich_3.jpgpich_4.jpgpich_5.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY