vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C63 AMG prešiel úpravou od Piecha Design. Podarila sa?

Mercedes-Benz C63 AMG prešiel úpravou od Piecha Design. Podarila sa?

Mercedes-Benz triedy C vo svojom vrcholnom prevedení používa osemvalec z AMG GT s výkonom až 510 koní. Ak ste vždy mali pocit, že je technika v poriadku, ale že by to chcelo trochu poupraviť dizajn, potom by vás mohla zaujímať nová úprava tohto modelu od Piecha Design.

Táto spoločnosť totiž ponúka vylepšenia všetkého možného, ​​ale na zvyšovanie výkonu motora zatiaľ nedošlo. Záujemcovia môžu však siahnuť po športovom podvozku zníženom o 45 mm, k dispozícii sú aj podložky pod kolesá, pomocou ktorých došlo k rozšíreniu rozchodu a prirodzene možno dokúpiť nové disky. Tie majú rozmer dvadsať palcov.

Navyše je tu taktiež sada aerodynamických doplnkov. Menovite ponúka Piecha Design predný spojler, prahové nástavce, zadný difúzor a strešný spojler. Čoskoro by mal do ponuky doraziť aj športový výfuk a pripravuje sa ladenie motora.

Kto by nechcel v C63 AMG čakať na vyšší výkon od Piecha Design, ten môže už teraz zavítať napríklad do Brabusu. Táto spoločnosť totiž už Céčkový mercedes s osemvalcom pod kapotou upravila. Výsledok sú parametre 441 kW (600 k), 800 Nm a maximálna rýchlosť 300 km/h.

pich_7.jpgpich_1.jpgpich_2.jpgpich_6.jpgpich_3.jpgpich_4.jpgpich_5.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY