vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C450 AMG 4MATIC je odpoveď na M Performance

Mercedes-Benz C450 AMG 4MATIC je odpoveď na M Performance

V Detroite sa predstavil Mercedes-Benz C450 AMG Sport a nejedná sa o nič iné ako o priamu konkurenciu pre modely BMW M Performace. Rovnako ako súper z Mníchova sa aj Mercedes vydal do teritória športovo ladených, ale nie tak drsne zameraných modelov. Prvým počinom je Mercedes GLE 450 AMG Coupé.

mercedes (1).jpgmercedes (41).jpgmercedes (18).jpgMercedes C450 AMG 4MATIC bude k dispozícii nielen ako sedan, ale aj ako kombi. Konštrukcia podvozku je odvodená od ostrej verzie C63 AMG. Aj interiér sa od bežnej verzie dosť líši. Zaujímavé je, že na cenovkách a nápisoch AMG sa celkom šetrilo

Model C450 AMG 4MATIC ale nie je len obyčajné céčko s naftovým štvorvalcom s AMG paketom, ktorých stretávame plno. Toto je plnohodnotný model s inak nastaveným podvozkom a riadením, väčšími brzdami a tiež silnejším motorom.

Pohon obstaráva dvoma turbami prepĺňaný šesťvalec 3,0 l s výkonom 270 kW (367 k) v 5500 až 6000 ot./min. a krútiacim momentom 520 Nm, ktorý je k dispozícii v rozmedzí 2000 až 4200 ot./min. Sila putuje na všetky kolesá cez sedemstupňový automat. Vpredu nájdete chladené 360mm kotúče, vzadu majú kotúčové brzdy priemer 320 mm.

Stovka je záležitosťou 4,9 s (kombi je o desatinku pomalšie) a maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km/h. Mercedes udáva spotrebu 7,6 litra na 100 km (7,7 l pre kombi). Výkon je rozdelený medzi nápravy v pomere 33:67 v prospech tej zadnej a keď už sme u náprav, ich architektúra sa inšpiruje u vrcholnej verzie C63 AMG.

mercedes (10).jpgmercedes (11).jpgmercedes (12).jpgmercedes (13).jpgmercedes (14).jpgmercedes (15).jpgmercedes (16).jpgmercedes (17).jpgmercedes (19).jpgmercedes (2).jpgmercedes (20).jpgmercedes (21).jpgmercedes (23).jpgmercedes (24).jpgmercedes (25).jpgmercedes (26).jpgmercedes (27).jpgmercedes (28).jpgmercedes (29).jpgmercedes (3).jpgmercedes (30).jpgmercedes (31).jpgmercedes (32).jpgmercedes (33).jpgmercedes (34).jpgmercedes (35).jpgmercedes (36).jpgmercedes (37).jpgmercedes (38).jpgmercedes (4).jpgmercedes (40).jpgmercedes (42).jpgmercedes (43).jpgmercedes (44).jpgmercedes (45).jpgmercedes (5).jpgmercedes (6).jpgmercedes (7).jpgmercedes (8).jpgmercedes (9).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY