vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C160 bude najlacnejší (a najslabší) model triedy C

Verzia C160 bude k dispozícii výhradne s pohonom zadných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.
Mercedes-Benz C160 bude najlacnejší (a najslabší) model triedy C

Automobilka Mercedes-Benz uvedie v priebehu apríla na trh ešte lacnejší (a samozrejme tiež slabšie) model triedy C. Bude sa volať Mercedes C160 a dostane preplňovanú tisícšesťstovku s výkonom skromných 95 kW (129 koní). To je o 20 kW menej než doterajší vstupný model C180.

Verzia C160 bude k dispozícii výhradne s pohonom zadných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. V základe dostanete len plechové 16 "kolesá, ale samozrejme tiež plnú bezpečnostnú výbavu, aj keď adaptívny tempomat a podobné veci asi nebudú ani za príplatok. Presnú špecifikáciu zverejní automobilka počas niekoľkých dní.

Model C160 by sa na našom trhu mohol s cenou dostať pod 29 tisíc eur, ale počkajme si na oficiálny cenník automobilky. Verzia C180 dnes stojí od 30 546 eur. K modelu C160 nebude možné prikúpiť automat, ale bude sa predávať aj ako kombi.

Do konca roka by sme mali vidieť ešte kupé a kabriolet triedy C a Mercedes dokonca zvažuje na rok 2016 aj štvordverové kupé ako súpera pre BMW radu 4 Gran Coupé.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY