vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C160 bude najlacnejší (a najslabší) model triedy C

Verzia C160 bude k dispozícii výhradne s pohonom zadných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.
Mercedes-Benz C160 bude najlacnejší (a najslabší) model triedy C

Automobilka Mercedes-Benz uvedie v priebehu apríla na trh ešte lacnejší (a samozrejme tiež slabšie) model triedy C. Bude sa volať Mercedes C160 a dostane preplňovanú tisícšesťstovku s výkonom skromných 95 kW (129 koní). To je o 20 kW menej než doterajší vstupný model C180.

Verzia C160 bude k dispozícii výhradne s pohonom zadných kolies a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. V základe dostanete len plechové 16 "kolesá, ale samozrejme tiež plnú bezpečnostnú výbavu, aj keď adaptívny tempomat a podobné veci asi nebudú ani za príplatok. Presnú špecifikáciu zverejní automobilka počas niekoľkých dní.

Model C160 by sa na našom trhu mohol s cenou dostať pod 29 tisíc eur, ale počkajme si na oficiálny cenník automobilky. Verzia C180 dnes stojí od 30 546 eur. K modelu C160 nebude možné prikúpiť automat, ale bude sa predávať aj ako kombi.

Do konca roka by sme mali vidieť ešte kupé a kabriolet triedy C a Mercedes dokonca zvažuje na rok 2016 aj štvordverové kupé ako súpera pre BMW radu 4 Gran Coupé.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY