vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základnom sedane a kombi prichádza ďalšia verzia odvodená od nového Mercedesu-Benz triedy C. A ide o najzaujímavejšiu. Na svete sú informácie týkajúce sa vrcholného prevedenia 63 AMG. Tešte sa na agresívnejší vzhľad, športový podvozok a veľmi zaujímavé jazdné výkony.

Pod kapotou nájdeme nový štvorlitrový osemvalec, ktorý v základnej verzii dáva k dispozícii 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou AMG Speedshift vystrelí tento sedan na stovku za 4,2 sekundy a v rozlete ho utne až obmedzovač nastavený na 250 km/h. Ostrejšie S disponuje parametrami 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximálna rýchlosť sa nemení. "Esko" má na rozdiel od základnej verzie elektronicky riadený zadný diferenciál.

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybavený adaptívnym podvozkom AMG Ride Control s možnosťou nastavenia jedného z troch režimov. Nechýba ani športové riadenie a patričné ​​brzdy. Kotúče vpredu majú priemer 360 mm, kotúče vzadu sú o tridsať milimetrov menšie.

c63_8.jpgc63_1.jpgc63_2.jpgc63_3.jpgc63_4.jpgc63_5.jpgc63_6.jpgc63_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY