vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základnom sedane a kombi prichádza ďalšia verzia odvodená od nového Mercedesu-Benz triedy C. A ide o najzaujímavejšiu. Na svete sú informácie týkajúce sa vrcholného prevedenia 63 AMG. Tešte sa na agresívnejší vzhľad, športový podvozok a veľmi zaujímavé jazdné výkony.

Pod kapotou nájdeme nový štvorlitrový osemvalec, ktorý v základnej verzii dáva k dispozícii 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou AMG Speedshift vystrelí tento sedan na stovku za 4,2 sekundy a v rozlete ho utne až obmedzovač nastavený na 250 km/h. Ostrejšie S disponuje parametrami 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximálna rýchlosť sa nemení. "Esko" má na rozdiel od základnej verzie elektronicky riadený zadný diferenciál.

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybavený adaptívnym podvozkom AMG Ride Control s možnosťou nastavenia jedného z troch režimov. Nechýba ani športové riadenie a patričné ​​brzdy. Kotúče vpredu majú priemer 360 mm, kotúče vzadu sú o tridsať milimetrov menšie.

c63_8.jpgc63_1.jpgc63_2.jpgc63_3.jpgc63_4.jpgc63_5.jpgc63_6.jpgc63_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY