vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základnom sedane a kombi prichádza ďalšia verzia odvodená od nového Mercedesu-Benz triedy C. A ide o najzaujímavejšiu. Na svete sú informácie týkajúce sa vrcholného prevedenia 63 AMG. Tešte sa na agresívnejší vzhľad, športový podvozok a veľmi zaujímavé jazdné výkony.

Pod kapotou nájdeme nový štvorlitrový osemvalec, ktorý v základnej verzii dáva k dispozícii 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou AMG Speedshift vystrelí tento sedan na stovku za 4,2 sekundy a v rozlete ho utne až obmedzovač nastavený na 250 km/h. Ostrejšie S disponuje parametrami 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximálna rýchlosť sa nemení. "Esko" má na rozdiel od základnej verzie elektronicky riadený zadný diferenciál.

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybavený adaptívnym podvozkom AMG Ride Control s možnosťou nastavenia jedného z troch režimov. Nechýba ani športové riadenie a patričné ​​brzdy. Kotúče vpredu majú priemer 360 mm, kotúče vzadu sú o tridsať milimetrov menšie.

c63_8.jpgc63_1.jpgc63_2.jpgc63_3.jpgc63_4.jpgc63_5.jpgc63_6.jpgc63_7.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY