vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základnom sedane a kombi prichádza ďalšia verzia odvodená od nového Mercedesu-Benz triedy C. A ide o najzaujímavejšiu. Na svete sú informácie týkajúce sa vrcholného prevedenia 63 AMG. Tešte sa na agresívnejší vzhľad, športový podvozok a veľmi zaujímavé jazdné výkony.

Pod kapotou nájdeme nový štvorlitrový osemvalec, ktorý v základnej verzii dáva k dispozícii 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinácii so sedemstupňovou prevodovkou AMG Speedshift vystrelí tento sedan na stovku za 4,2 sekundy a v rozlete ho utne až obmedzovač nastavený na 250 km/h. Ostrejšie S disponuje parametrami 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximálna rýchlosť sa nemení. "Esko" má na rozdiel od základnej verzie elektronicky riadený zadný diferenciál.

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybavený adaptívnym podvozkom AMG Ride Control s možnosťou nastavenia jedného z troch režimov. Nechýba ani športové riadenie a patričné ​​brzdy. Kotúče vpredu majú priemer 360 mm, kotúče vzadu sú o tridsať milimetrov menšie.

c63_8.jpgc63_1.jpgc63_2.jpgc63_3.jpgc63_4.jpgc63_5.jpgc63_6.jpgc63_7.jpg

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY