vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 260 L: predĺžené "céčko" na prvých snímkach

Už o niekoľko dní bude na autosalóne v Pekingu predstavené predĺžené vyhotovenie sedanu novej generácie Mercedes-Benz triedy C.

Už vo februári sme vám priniesli zábery pripravovaných verzií existujúcej generácie modelu Mercedes-Benz triedy C (W205), pričom predĺžený sedan sa stane skutočnosťou už v priebehu niekoľkých dní. Vozidlo bude predstavené na autosalóne v Pekingu a stane sa ďalším zo špecifického radu predĺžených európskych áut, ktoré čínski zákazníci majú radi. Priestor pre kolená cestujúcich na zadných sedadlách nadobudne predĺžením rázvoru náprav o 60 mm.

Mercedes C LWB prev 1.jpgMercedes C LWB prev 2.jpgMercedes C LWB prev 3.jpgMercedes C LWB prev4.jpg
Mercedes-Benz C 260 L naznačuje, ako bude vyzerať predĺžený sedan triedy C

Na snímke vidíme zákulisné zábery vozidla Mercedes-Benz C 260 L s paketom AMG Line. O pohon tejto rady sa postarajú zážihové preplňované motory s objemami 1,6, 2,0 a 3,0 l, pričom výroba bude prebiehať výhradne v Číne a výhradne pre potreby čínskych zákazníkov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY