vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podaní Schmidt Revolution

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podaní Schmidt Revolution

Nová generácia Mercedesu-Benz triedy C sa stala hneď niekoľkokrát predmetom práce rôznych tuningových spoločností. Nedávno sme vám napríklad ukázali verziu upravenú do Brabusu a dnes sa k tejto téme vrátime znova. Nemeckej novinke sa totiž dostalo starostlivosti od spoločnosti Shmitd Revolution.

Úprava to je decentná a podľa obrázkov celkom podarená. Po stránke dizajnu zaujmú v podstate iba dvadsaťpalcové disky obuté do pneumatík Dunlop o veľkosti 235/30 R20 vpredu, respektíve 275/25 R20 vzadu. Podvozok používa iné tlmiče a nechýba ani možnosť nastaviť jeho výšku.

Čo sa motora týka, ide o prevedenie C 220 BlueTEC. V spolupráci s Carlssonom bol naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra posilnený z pôvodných 125 kW (170 k) na konečných 150 kW (204 k), respektíve krútiaci moment vzrástol o plných 100 Nm na konečnú hodnotu 500 Nm.

Ak sa vám výsledok zdá ako nedostatočný, môžete siahnuť napríklad práve po úprave od Brabusu. Ten z rovnakého motora vydoloval 161 kW (219 k).

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY