vytisknout velikost písma Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podaní Schmidt Revolution

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podaní Schmidt Revolution

Nová generácia Mercedesu-Benz triedy C sa stala hneď niekoľkokrát predmetom práce rôznych tuningových spoločností. Nedávno sme vám napríklad ukázali verziu upravenú do Brabusu a dnes sa k tejto téme vrátime znova. Nemeckej novinke sa totiž dostalo starostlivosti od spoločnosti Shmitd Revolution.

Úprava to je decentná a podľa obrázkov celkom podarená. Po stránke dizajnu zaujmú v podstate iba dvadsaťpalcové disky obuté do pneumatík Dunlop o veľkosti 235/30 R20 vpredu, respektíve 275/25 R20 vzadu. Podvozok používa iné tlmiče a nechýba ani možnosť nastaviť jeho výšku.

Čo sa motora týka, ide o prevedenie C 220 BlueTEC. V spolupráci s Carlssonom bol naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra posilnený z pôvodných 125 kW (170 k) na konečných 150 kW (204 k), respektíve krútiaci moment vzrástol o plných 100 Nm na konečnú hodnotu 500 Nm.

Ak sa vám výsledok zdá ako nedostatočný, môžete siahnuť napríklad práve po úprave od Brabusu. Ten z rovnakého motora vydoloval 161 kW (219 k).

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY