Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je nemecký výrobca automobilov, autobusov, úžitkových a nákladných vozov. Patrí do skupiny Daimler AG.

História siaha až do roku 1886. Prvýkrát bola značka Mercedes použitä na automobile v roku 1901, ako Mercedes-Benz v roku 1926.



Premiéry
Mercedes-AMG Project One: päť motorov a výkon 1020 koní

Mercedes-AMG Project One: päť motorov a výkon 1020 koní

Chystaný hyperšport z dielne automobilky Mercedes-Benz bude používať päť motorov. Spaľovacia jednotka sa do tohto modelu nasťahuje z monopostov F1. Ďalšie štyri motory budú elektrické. Celkový výkon systému dosiahne hodnotu 1020 koní, zatiaľ čo hmotnosť by sa mala pohybovať okolo 1,3 tony.

Včera | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Nový Mercedes triedy S: radové šesťvalce a osemvalec z AMG GT

Nový Mercedes triedy S: radové šesťvalce a osemvalec z AMG GT

Mercedes-Benz triedy S dostal v rámci modernizácie upravený dizajn. Vylepšený bol aj interiér. Najväčšiu zmenu predstavujú motory. Do ponuky sa sťahujú nové radové šesťvalce a štvorlitrový osemvalec z AMG GT. Upravené asistenčné systémy voz posúvajú bližšie k autonómnemu riadeniu. Trieda S sa vie nakláňať do zákruty.

20. 4. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Mercedes-Benz Concept A: Takto bude vyzerať nová generácia kompaktov

Mercedes-Benz Concept A: Takto bude vyzerať nová generácia kompaktov

Ďalšie novinkou autosalónu v Šanghaji je štúdia Mercedes-Benz Concept A Sedan. Ide o ukážku toho, ako bude vyzerať nová generácia kompaktných modelov. Nový sedan kombinuje prvky, ktoré už poznáme z modelu AMG GT R.

20. 4. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Nová generácia Mercedesu triedy G je za dverami

Nová generácia Mercedesu triedy G je za dverami

Mercedes-Benz dokončuje nástupcu triedy G. Nový model uvidíme zrejme už tento rok. Základná technika sa prakticky meniť nebude. Pod kapotu sa nasťahujú úsporné motory.

20. 4. 2017 | Dalibor Žák
Technika
Mercedes-Benz začína odhaľovať novú triedu S. Už zvládne jazdiť sama

Mercedes-Benz začína odhaľovať novú triedu S. Už zvládne jazdiť sama

Mercedes čoskoro predstaví modernizovanú triedu S. Opäť sa rozšíri bezpečnostná a asistenčná výbava. Trieda S zvládne už teraz jazdiť sama. "Vodič" nebude musieť mať ruky na volante.

12. 4. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Mercedes-AMG GLC: 510 koní, samosvor na zadnej náprave a expresná dynamika

Mercedes-AMG GLC: 510 koní, samosvor na zadnej náprave a expresná dynamika

Osemvalec z modelu AMG GT sa po novom nasťahoval aj pod kapotu Mercedesu GLC a GLC Coupé. Záujemcovia dostanú k dispozícii verzie 63 4Matic+ a 63 S 4Matic+. Slabší variant disponuje výkonom 476 koní, ten silnejší ponúkne 510 koní. Šprint z nuly na 100 km/h je otázkou 3,8 sekúnd. Premiéra prebehne na autosalóne v New Yorku.

7. 4. 2017 | Dalibor Žák
Technika
Mercedes opúšťa pohon na vodík. Bude sa sústrediť na akumulátory

Mercedes opúšťa pohon na vodík. Bude sa sústrediť na akumulátory

Mercedes opúšťa vývoj palivových článkov na vodík. Väčší potenciál majú podľa neho akumulátorové elektromobily. Vodík je stále výhodnejšie vyrábať z ropy. Získaná energia z vodíka je drahšia ako z benzínu či elektriny.

7. 4. 2017 | Dalibor Žák
Retro
Mercedes-Benz 300SL Roadster oslavuje 60 rokov

Mercedes-Benz 300SL Roadster oslavuje 60 rokov

Mercedes-Benz 300 SL Roadster sa vyrábal v rokoch 1957 až 1963. Celkom vzniklo 1858 roadsterov, dnes stoja okolo milióna dolárov. Mercedes 300 SL bolo prvé produkčné auto s priamym vstrekovaním.

27. 3. 2017 | Dalibor Žák
Zaujímavosti
Mercedes-Benz triedy S po facelifte: riadi sa sám a dostane radové šesťvalce

Mercedes-Benz triedy S po facelifte: riadi sa sám a dostane radové šesťvalce

Facelift triedy S prinesie radové šesťvalce. Motory budú zase o kúsok úspornejšie. Niektoré benzínové motory dostanú filter pevných častíc. Rozšíria sa možnosti čiastočne autonómnej jazdy.

22. 3. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Superšport od Mercedesu: 1000 koní, až 11 000 ot. a generálka po 50 000 km

Superšport od Mercedesu: 1000 koní, až 11 000 ot. a generálka po 50 000 km

V cestnom aute sa objaví pohon z Formule 1. Cieľom je dosiahnuť výkon 1000 koní a 11 000 ot. Motor bude potrebovať generálku každých 50 000 km. Prvý koncept by sme mohli vidieť už budúci rok.

14. 3. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Ženeva 2017: Mercedes triedy E Coupé a Cabrio čaká na silnejšie motory

Ženeva 2017: Mercedes triedy E Coupé a Cabrio čaká na silnejšie motory

Mercedes triedy E Coupé a Cabrio zažívajú výstavnú premiéru. Zatiaľ sa čaká na výkonnejšie verzie AMG. Kabriolet zloží strechu aj za jazdy v rýchlosti do 50 km/h.

8. 3. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Ženeva 2017: Hybridný Mercedes-AMG GT Concept chce bojovať s Panamerou

Ženeva 2017: Hybridný Mercedes-AMG GT Concept chce bojovať s Panamerou

Štvordverový koncept Mercedesu-AMG GT má plug-in hybridný pohon. Výkon môže dosahovať až na 600 kW (816 k). Je to skôr vízie, kadiaľ sa chce AMG uberať.

7. 3. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyPremiéry
Ženeva 2017: Mercedes G 65 Landaulet má 630 koní

Ženeva 2017: Mercedes G 65 Landaulet má 630 koní

Mercedes v Ženeve ukázal svoj monštruózny kabriolet. G 65 Landaulet má 630 koní a 1000 Nm, ale viac ako 180 km/h z neho nedostanete. Produkcia je striktne limitovaná na 99 exemplárov.

7. 3. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Mercedes-Benz triedy E Cabriolet urobí jazdu so strechou dole po novom

Mercedes-Benz triedy E Cabriolet urobí jazdu so strechou dole po novom

Nová generácia triedy E Cabrio je väčšia a priestrannejšia. Niekoľko systémov spríjemňuje jazdu bez strechy aj v horšom počasí. Pod kapotou sú rovnaké motory ako v triede E Coupé.

3. 3. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet: nádherné monštrum, ktoré nemá obdoby

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet: nádherné monštrum, ktoré nemá obdoby

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet je luxusnejšie G 4×42 s predĺženým rázvorom a plátenou sťahovacou strechou. O pohon sa stará preplňovaný dvanásťvalec. Dohromady vznikne 99 exemplárov. Svetová premiéra prebehne na autosalóne v Ženeve.

15. 2. 2017 | Dalibor Žák
PremiéryVideo
Mercedes naozaj pripravil dvanásťvalcové G 4×4(2) kabriolet

Mercedes naozaj pripravil dvanásťvalcové G 4×4(2) kabriolet

Prekvapenie Mercedesu bolo odhalené, naozaj sa jedná o G 4×4(2) s plátenou sťahovacou strechou. Táto trieda G dokonca nesie podpis Maybach. Pod kapotou nájdeme dvanásťvalec. Neoficiálne správy hovoria o výrobe iba 99 kusov.

8. 2. 2017 | Dalibor Žák
Tajné
Mercedes-Benz chystá nový špeciál. Bude to trieda G 4×4(2) kabriolet?

Mercedes-Benz chystá nový špeciál. Bude to trieda G 4×4(2) kabriolet?

Mercedes sľúbil prekvapenie týkajúce sa triedy G. Nová verzia má nadviazať na G 63 AMG 6×6. Prvé fotografie naznačuje, že pôjde o G 4×42 s karosériou kabriolet.

7. 2. 2017 | Dalibor Žák
Premiéry
Mercedes-AMG E63 S Combi dostal 4x4 a driftovací režim

Mercedes-AMG E63 S Combi dostal 4x4 a driftovací režim

Mercedes-AMG E63 sa predstavuje aj vo verzii kombi. Batožinový priestor má objem 640 l, po sklopení sedadiel až 1820 l. Základná verzia dosahuje výkon 420 kW, silnejší E63 S až 450 kW. Pohon všetkých kolies je štandardom, nechýba driftovací režim.

2. 2. 2017 | Dalibor Žák
Zaujímavosti
Štúdia Mercedes-Benz Aesthetics A naznačuje nový návrh

Štúdia Mercedes-Benz Aesthetics A naznačuje nový návrh

Mercedes plánuje nástupcu kompaktných modelov. Budúci dizajn naznačuje štúdia Aesthetics A. Počas nasledujúcich troch rokov by sa prvky z tejto štúdie mali objaviť na ôsmich nových modeloch.

29. 1. 2017 | Dalibor Žák
Technika
Mercedes zahájil výrobu nového E Coupé

Mercedes zahájil výrobu nového E Coupé

Mercedes-Benz E Coupé sa vyrába v továrni v nemeckých Brémach. Je to už desiaty model, ktorý tu vzniká. Prvé exempláre vyrazia k zákazníkom počas jari.

29. 1. 2017 | Dalibor Žák
1234567...20
´
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

včera | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY