vytisknout velikost písma Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet Edition 130: oslava výročia

Mercedes-AMG S 63 4MATIC Cabriolet Edition 130: oslava výročia

Mercedes tento rok oslavuje 130 rokov od svojho založenia, čo je jubileum, ktoré si žiada niečo špeciálne. Do Detroitu tak automobilka priviezla okrem novej generácie triedy E aj kabriolet odvodený od triedy S v prevedení 63 AMG 4Matic Edition 130.

Ako názov napovedá, práve tento automobil je oslavou 130 rokov od založenia značky. Oproti štandardnej variante eskového kabrioletu sa líši špeciálnou farbou karosérie Alubeam Silver, červenou strechou a matne čiernymi diskmi veľkosti 20 palcov.

V interiéri na vás čaká čalúnenie kožou nappa v kombinácii červená/čierna alebo sivá/čierna, respektíve karbónové a lesklo čierne dekory. Samozrejme nemôžu chýbať ani plakety upozorňujúce na fakt, že ide o špeciálne prevedenie už tak celkom špeciálneho vozidla.

Exkluzivitu budete mať nákupom tohto kabrioletu naozaj zaručenú. Nielen tým, že navyše dostanete napríklad špeciálnu plachtu, aby vám na auto v garáži nesadal prach, ale hlavne skutočnosťou, že Mercedes vyrobí iba 130 takýchto exemplárov. Cena na nemeckom trhu činí 226 457 eur.

s130_09.jpgs130_10.jpgs130_07.jpgs130_03.jpgs130_04.jpgs130_05.jpgs130_11.jpgs130_12.jpgs130_13.jpgs130_14.jpgs130_15.jpgs130_16.jpgs130_17.jpgs130_01.jpgs130_08.jpgs130_06.jpgs130_18.jpgs130_19.jpgs130_20.jpgs130_21.jpgs130_22.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY