vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT: základná verzia ponúkne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základná verzia ponúkne 460 koní a samosvor

Mercedes pred časom odhalil parametre motora určeného pre zmenšené SLS-AMG. Pôjde o nový štvorlitrový osemvalec, ktorý vyprodukuje 375 kW (510 k) a 650 Nm. Podľa najnovších informácií ale tento motor nebude štandardom. Nové GT dorazí tiež v základnom prevedení vybavené slabšou verziou s výkonom 338 kW (460 k).

Výkonnejší variant ponesie označenie Mercedes-AMG GT-S a okrem motora sa bude líšiť aj v ďalších ohľadoch. Základné prevedenie dostane na zadnú nápravu klasický samosvor, "esko" pridá elektronicky riadený diferenciál.

Štandardom pre GT sú devätnásťpalcové kolesá s pneumatikami o rozmeroch 255/35 vpredu, respektive 295/30 vzadu. GT-S má na prednej náprave deväťnásťpalcové disky so širšími pneumatikami (265/35), vzadu nájdeme dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami veľkosti 295/30. Vo všetkých prípadoch ide o Michelin Pilot Super Sport.

Zdroj: GTSpirit

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY