vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT: základná verzia ponúkne 460 koní a samosvor

Mercedes-AMG GT: základná verzia ponúkne 460 koní a samosvor

Mercedes pred časom odhalil parametre motora určeného pre zmenšené SLS-AMG. Pôjde o nový štvorlitrový osemvalec, ktorý vyprodukuje 375 kW (510 k) a 650 Nm. Podľa najnovších informácií ale tento motor nebude štandardom. Nové GT dorazí tiež v základnom prevedení vybavené slabšou verziou s výkonom 338 kW (460 k).

Výkonnejší variant ponesie označenie Mercedes-AMG GT-S a okrem motora sa bude líšiť aj v ďalších ohľadoch. Základné prevedenie dostane na zadnú nápravu klasický samosvor, "esko" pridá elektronicky riadený diferenciál.

Štandardom pre GT sú devätnásťpalcové kolesá s pneumatikami o rozmeroch 255/35 vpredu, respektive 295/30 vzadu. GT-S má na prednej náprave deväťnásťpalcové disky so širšími pneumatikami (265/35), vzadu nájdeme dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami veľkosti 295/30. Vo všetkých prípadoch ide o Michelin Pilot Super Sport.

Zdroj: GTSpirit

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY