vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT sa predvádza na ďalšom videu. Je sa na čo tešiť

Nemecká odpoveď na Jaguar F-Type alebo Porsche 911 by sa mala čoskoro ukázať v celej svojej kráse. Ešte než sa tak stane, vypustil Mercedes do éteru ďalšie video, v ktorom naznačuje, že pôjde o pre vodiča veľmi zaujímavé auto schopné ponúknuť nevšedné zážitky za volantom, zároveň spôsobilé prejsť nadpriemerné časy na okruhoch.

Čo sa základných informácií týka, vonku už je toho pomerne dosť. Mercedes-AMG GT dorazí v dvoch variantoch. Obidve dostanú pod kapotu nový preplňovaný osemvalec s objemom štyry litre. Slabšia verzia bude naladená na 338 kW (460 k), výkonnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k). Zatiaľ čo v štandarde nájdeme klasický samosvorný diferenciál, ostrejšie esko dostane na zadnú nápravu elektronicky riadený diferenciál.

GT a GT-S sa od seba budú líšiť aj použitými pneumatikami. Štandardom sú devätnásťpalcové kolesá pre obidve nápravy. GT-S používa devätnástky obuté vpredu do širších pneumatík, na zadnej náprave budú dvadsaťpalcové disky.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY