vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT sa predvádza na ďalšom videu. Je sa na čo tešiť

Nemecká odpoveď na Jaguar F-Type alebo Porsche 911 by sa mala čoskoro ukázať v celej svojej kráse. Ešte než sa tak stane, vypustil Mercedes do éteru ďalšie video, v ktorom naznačuje, že pôjde o pre vodiča veľmi zaujímavé auto schopné ponúknuť nevšedné zážitky za volantom, zároveň spôsobilé prejsť nadpriemerné časy na okruhoch.

Čo sa základných informácií týka, vonku už je toho pomerne dosť. Mercedes-AMG GT dorazí v dvoch variantoch. Obidve dostanú pod kapotu nový preplňovaný osemvalec s objemom štyry litre. Slabšia verzia bude naladená na 338 kW (460 k), výkonnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k). Zatiaľ čo v štandarde nájdeme klasický samosvorný diferenciál, ostrejšie esko dostane na zadnú nápravu elektronicky riadený diferenciál.

GT a GT-S sa od seba budú líšiť aj použitými pneumatikami. Štandardom sú devätnásťpalcové kolesá pre obidve nápravy. GT-S používa devätnástky obuté vpredu do širších pneumatík, na zadnej náprave budú dvadsaťpalcové disky.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY