vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT sa predvádza na ďalšom videu. Je sa na čo tešiť

Nemecká odpoveď na Jaguar F-Type alebo Porsche 911 by sa mala čoskoro ukázať v celej svojej kráse. Ešte než sa tak stane, vypustil Mercedes do éteru ďalšie video, v ktorom naznačuje, že pôjde o pre vodiča veľmi zaujímavé auto schopné ponúknuť nevšedné zážitky za volantom, zároveň spôsobilé prejsť nadpriemerné časy na okruhoch.

Čo sa základných informácií týka, vonku už je toho pomerne dosť. Mercedes-AMG GT dorazí v dvoch variantoch. Obidve dostanú pod kapotu nový preplňovaný osemvalec s objemom štyry litre. Slabšia verzia bude naladená na 338 kW (460 k), výkonnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k). Zatiaľ čo v štandarde nájdeme klasický samosvorný diferenciál, ostrejšie esko dostane na zadnú nápravu elektronicky riadený diferenciál.

GT a GT-S sa od seba budú líšiť aj použitými pneumatikami. Štandardom sú devätnásťpalcové kolesá pre obidve nápravy. GT-S používa devätnástky obuté vpredu do širších pneumatík, na zadnej náprave budú dvadsaťpalcové disky.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY