vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT sa predvádza na ďalšom videu. Je sa na čo tešiť

Nemecká odpoveď na Jaguar F-Type alebo Porsche 911 by sa mala čoskoro ukázať v celej svojej kráse. Ešte než sa tak stane, vypustil Mercedes do éteru ďalšie video, v ktorom naznačuje, že pôjde o pre vodiča veľmi zaujímavé auto schopné ponúknuť nevšedné zážitky za volantom, zároveň spôsobilé prejsť nadpriemerné časy na okruhoch.

Čo sa základných informácií týka, vonku už je toho pomerne dosť. Mercedes-AMG GT dorazí v dvoch variantoch. Obidve dostanú pod kapotu nový preplňovaný osemvalec s objemom štyry litre. Slabšia verzia bude naladená na 338 kW (460 k), výkonnejšie GT-S disponuje výkonom 375 kW (510 k). Zatiaľ čo v štandarde nájdeme klasický samosvorný diferenciál, ostrejšie esko dostane na zadnú nápravu elektronicky riadený diferenciál.

GT a GT-S sa od seba budú líšiť aj použitými pneumatikami. Štandardom sú devätnásťpalcové kolesá pre obidve nápravy. GT-S používa devätnástky obuté vpredu do širších pneumatík, na zadnej náprave budú dvadsaťpalcové disky.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY