vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT S existuje aj ako auto pre hasičov

Mercedes-AMG GT S existuje aj ako auto pre hasičov

Ako "sen každého hasiča", tak označuje automobilka Mercedes svoje AMG GT v prevedení hasičský automobil. Keby sa toto auto naozaj skutočne dostalo do služieb hasičov, mohli by sa tešiť na dvakrát preplňovaný osemvalec a výkon 510 koní. Lenže ako asi tušíte, ide len o výstavný exemplár, ktorý má pritiahnuť pozornosť.

Mercedes vzal silnejšiu verziu AMG GT S, vybavil ju fóliami vo farbách nemeckých hasičov, pridal majáky a výsledok bol hotový. Ďalšie zmeny tlačová správa neuvádza, takže sa môžeme v oficiálnych materiáloch už ďalej dočítať iba to, že majú hasiči k dispozícii športové sedačky, sedemstupňovú prevodovku a čertovsky zaujímavú dynamiku.

Hasičské prevedenie AMG GT S je v ponuke na prehliadke požiarnej a záchranárskej techniky Interschutz 2015 v Hannoveri, kam Mercedes doviezol aj rad ďalších reálnejších exemplárov. Návštevníci si môžu prezrieť napríklad Smart opäť určený pre hasičov alebo triedu C s karosériou kombi pre záchranárov a mnoho ďalšieho. Spoločnosť Miesen potom dorazila s Mercedesom triedy E prestavaným na sanitku.

inters_2.jpginters_5.jpginters_7.jpginters_6.jpginters_4.jpginters_1.jpginters_3.jpginters_8.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY