vytisknout velikost písma Mercedes-AMG GT: bonbónik od AMG prvýkrát v pohybe!

Divízia AMG práve zverejnila prvé video zachytávajúce v pohybe pripravovaný špeciál Mercedes-AMG GT.

Ak nás v túto chvíľu máte za analfabetov neschopných správne napísať meno auta, musíme vás rýchlo vyviesť z omylu. Toto vozidlo, ktorého premiéra je plánovaná na tohtoročnú jeseň, sa totiž bude skutočne volať Mercedes-AMG GT. Pôjde o duchovného nástupcu dnes už nevyrábaného modelu Mercedes-Benz SLS AMG, ktorý opäť vznikne v réžii divízie AMG.

Čerstvo prezentované video nám zatiaľ nedáva presnejšie potuchy o vzhľade vozidla, ale doteraz uniknuté zábery maskovaných vozidiel z testovania dokazujú, že pôjde o vyslovene športovo strihaný dvojmiestny voz zameraný na špičkové jazdné výkony. Už skôr zverejnené zábery interiéru nového AMG GT potom ukazujú na dôraz konštruktérov na exkluzívne luxusné prevedenie pracoviska vodiča.

Pohon zaistí nový štvorlitrový osemvalec s výkonom odhadovaným na úrovni 520 koní. Základná verzia má neskôr ponúknuť 480 koní, zatiaľ čo tá špičková prinesie až 580 koní (Black Series), počíta sa nielen s pohonom zadných kolies, ale v súvislosti s aktuálnymi tendenciami AMG alternatívne aj s pohonom všetkých kolies.

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY