vytisknout velikost písma Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si doprajte o 102 koní viac

Mercedes-AMG C63 S: 510 koní nestačí? Tak si doprajte o 102 koní viac

Mercedes triedy C je vo svojom vrcholnom prevedení 63 S v podstate prezlečené AMG GT. Preplňovaný štvorlitrový osemvalec vyprodukuje 375 kW (510 k), akceleráciu na 100 km/h zvládne už za 4,1 s a maximálne ide 280 km/h. Vám to príde málo?

Potom by sa vám mohla páčiť úprava od nemeckej spoločnosti Performmaster. Tá totiž dokáže zdvihnúť výkon osemvalcového motora na poctivých 450 kW (612 k) a krútiaci moment dokonca až na 840 Nm.

Taký Mercedes-AMG C63 S vie došprintovať na stokilometrovú rýchlosť o tri desatiny sekundy rýchlejšie (3,8 s), akceleráciu z nuly na 200 km/h zvládne za 11,4 s (štandardné prevedenie potrebuje 12,7 s) a obmedzovač sa posunie o 30 km/h vyššie, takže sa svojím kombi môžete ísť až 310 km/h. Pretože totožný motor používa aj kupé AMG GT, môžu si rovnakú úpravu logicky dopriať aj jeho majitelia.

A keby vám náhodou spoločnosť Performmaster neprišla ako dostatočne dôveryhodná, potom sa môžete obrátiť napríklad na Brabus. Ten predstavil podobnú úpravu vo Frankfurte. Výsledok má výkon 441 kW (600 k) a vrchol krútiaceho momentu 800 Nm.

c63amg_2.jpgc63amg_3.jpgc63amg_4.jpgc63amg_5.jpgc63amg_6.jpgc63amg_7.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY