vytisknout velikost písma Mercedes-AMG C63 Coupe S prezradené tesne pred premiérou

Mercedes-AMG C63 Coupe S prezradené tesne pred premiérou

Na zajtrajší deň má Mercedes naplánované oficiálne predstavenie ďalšieho člena rodiny AMG, pričom tentoraz pôjde o kupé triedy C. Automobilka síce skôr zverejnila niekoľko fotiek a videí maskovaného auta, no dnes už po internete kolujú prvé dve fotografie znázorňujúce nové AMG v celého kráse. Ako sa vám páči?

Céčkové kupé vo svojej najostrejšej verzii S ponúkne známe veci typu agresívneho nárazníka, diódových svetiel, decentného zadného spojlera, difúzora a chýbať nebudú ani dve dvojité koncovky výfuku. Po technickej stránke sa môžeme tešiť na preplňovaný osemvalec o objeme štyroch litrov.

Presné hodnoty ešte nie sú k dispozícii, ale podľa všetkého by technika nemala byť iná ako v C63 AMG s karosériou sedan, ktoré bolo predstavené už minulý rok. Prevedenie S ponúka 375 kW (510 k) a stovku zvládne za 4,1 s. Slabší variant disponuje výkonom 350 kW (475 koní) a pri šprinte na stovku je pomalší o jednu desatinu sekundy.

Mercedes-AMG C63 Coupe bude ďalšia z noviniek frankfurtského autosalónu.

amg_1.jpgamg_2.jpg
Foto: gtspirit.com

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY