vytisknout velikost písma Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Keď nechcete osemvalec

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Keď nechcete osemvalec

Mercedes predstavil ďalšie prevedenie vychádzajúce z novej triedy C s karosériou kupé. Záujemcovia o športovú jazdu museli až doteraz siahať rovno po osemvalcovom AMG, aktuálne prichádza o niečo civilnejšia a hlavne aj lacnejšia verzia. Nemecká automobilka vezie do Ženevy Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé, ktorý vie byť tiež veľmi rýchly, ale ktorý používa menší šesťvalec.

Presne povedané nasadili inžinieri do tohto modelu dvakrát preplňovaný trojliter, ktorý vyprodukuje 270 kW (367 k) pri 5500-6000 ot., respektíve 520 Nm dostupných od 2000 do 4200 ot. Motor spolupracuje s deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Ten smeruje viac krútiaceho momentu zadnú nápravu.

Nová verzia C Coupé vie zrýchliť z nuly na 100 km/h za 4,7 s a maximálne sa rozbehne iba na 250 km/h, pretože viac nedovolí obmedzovač. V kombinovanom cykle bola verzii C 43 4Matic nameraná spotreba 7,8 l/100 km. Súčasťou výbavy sú aj nastaviteľné tlmiče, podvozok nie veľmi vzdialený verzii C 63 AMG a zväčšené brzdy.

C 43 stojí na osemnásťpalcových kolesách AMG a vôbec dizajn prednej a zadnej časti je tiež veľmi podobný najšportovejšej verzii. V interiéri nájdeme napríklad AMG prístroj štít, športový volant a kožené čalúnenie.

Aj nový Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé bude súčasťou programu autosalóne v Ženeve.

c43_01.jpgc43_02.jpgc43_03.jpgc43_04.jpgc43_05.jpgc43_06.jpgc43_07.jpgc43_08.jpgc43_09.jpgc43_10.jpgc43_11.jpgc43_12.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY