vytisknout velikost písma Megagaléria: Nové BMW radu 7 na stovkách nových fotiek

Zatiaľ sa pod kapotu nenasťahoval žiadny nový motor. Vrchol ponuky tvorí osemvalec 750i, ktorý sa ponúka len s pohonom všetkých kolies.
Megagaléria: Nové BMW radu 7 na stovkách nových fotiek
Zoznam kapitol
  1. BMW radu 7
  2. Fotogaléria: BMW radu 7

Predstavenie novej generácie BMW radu 7 sme tu už mali vrátane prvej sady fotografií. Teraz nemecká automobilka vypúšťa do sveta ďalší set fotiek, dohromady je ich viac ako tristo päťdesiat. Tu ich máte všetky pekne za sebou v jednej veľkej fotogalérii.

BMW rady 7 (132).jpgBMW rady 7 (120).jpgBMW rady 7 (106).jpgMedzi novinky patrí dotykové ovládanie systému iDrive, rozpoznávanie gest rukou alebo napríklad možnosť ovládať auto na diaľku pomocou kľúča, čo sa môže hodiť pri parkovaní

Zatiaľ sa pod kapotu nenasťahoval žiadny nový motor, rad 7 zostáva u predtým predstavených jednotiek. Vedľa základného modelu 730d, ktorý môžete mať aj vo verzii xDrive, je k dispozícii aj šesťvalec 740i. Vrchol ponuky tvorí osemvalec 750i, ktorý sa ponúka len s pohonom všetkých kolies.

Hybridný model BMW 740e (bude aj v predĺženej verzii L a tiež s pohonom xDrive) má iba benzínový štvorvalec 2,0 l a v kombinovanom režime pre plug-in hybridné vozidlá má spotrebovať len 2,1 litra na 100 km.

Svetovú premiéru si BMW radu 7 odbije na autosalóne v Frankfurte, ktorý začíjná už o dva týždne. Postupne sa pod kapotu pozrú aj iné motory, očakáva sa príchod silnejších dieselov 740d a 750d a aj benzínového dvanásťvalca 760i.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY