vytisknout velikost písma McLaren v Ženeve: P1 GTR, 675LT a tiež F1 GT

McLaren v Ženeve: P1 GTR, 675LT a tiež F1 GT

Britská automobilka McLaren všetky dôležité novinky oznámila už pred Ženevou. Na výstavisku si tak môžeme prehliadnuť nový a naozaj brutálny okruhový špeciál McLaren P1 GTR, vidieť je aj legendárny McLaren F1 LT alebo napríklad modernizovaný roadster 650S z rady Sport Series.

_DSF0380.JPG967658_DLF_6585.JPG967568_DLF_6563.JPG
Nový model 675LT sa inšpiruje v legendárnom predĺženom McLarene F1 GT. Nový McLaren P1 GTR je vskutku brutálny, ale s príchodom Koenigseggu Regera teraz pôsobí ako zastaralé a zúfalo pomalé auto

Len pripomenieme to najdôležitejšie. Rad Sport Series vlastne vychádza z McLarenu MP4-12C a patrí do neho model 650S a aj nový McLaren 675LT, čo je odľahčený okruhový špeciál, ktorý len tak mimochodom dostal značky.

Výkon preplňovaného osemvalca 3,8 l dosahuje na 675 koní a prácu mu uľahčuje o 100 kg nižšia hmotnosť proti civilnému modelu 650S.
Zaujímavosťou je predstavenie starého prototypu McLarenu F1 GT sériového čísla # 056. Model F1 GT vznikol v počte iba troch kusov. Jedná sa o homologizačný špeciál na ceste, pretože úpravy pretekárskeho auta boli tak veľké, že si vtedajšie pravidlá vyžiadali stavbu "sériového" vozidla s predĺženou zadnou časťou.

_DSF0374.JPG_DSF0377.JPG_DSF0378.JPG967476_DLF_6542.JPG967515_DLF_6551.JPG967531_DLF_6555.JPG967551_DLF_6559.JPG967580_DLF_6566.JPG967588_DLF_6568.JPG967593_DLF_6569.JPG967642_DLF_6581.JPG967662_DLF_6586.JPGDLF_6593.JPGDLF_6599.JPGDLF_6601.JPGDLF_6603.JPGDLF_6608.JPGDLF_6610.JPGDLF_6614.JPGIMG_5954.JPGIMG_5955.JPGIMG_5956.JPG

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY