vytisknout velikost písma McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren predstavil ostrú verziu modelu P1 už v lete. Základné fakty teda sú známe, rovnako ako to, že P1 GTR dostane neskutočne veľké zadné krídlo. Automobilka však po novom zverejnila ďalšiu fotogalériu, do ktorej tentoraz už zahrnula aj interiér. A v ňom sa skrýva pre budúcich majiteľov jedno drobné prekvapenie - volant z monopostu F1. 

Konkrétne ide o volant, ktorý bol použitý pre špeciál z roku 2008. Na volante vodič nájde všetky hlavné ovládacie prvky, o ktorých navyše McLaren tvrdí, že sú rozmiestnené tak, aby boli aj v plnom pretekárskom tempe dobre prehľadné, teda aj vo chvíľach, keď budete mať okrem iného helmu na hlave. Zvyšku kabíny vládne karbón a výsledok má pripomínať pre zmenu špeciály zo seriálu DTM. 

McLaren P1 GTR bude ponúknutý iba zákazníkom, ktorí si kúpili základnú P1. Tých je dokopy 375. GTR disponuje výkonom 1000 koní, má o osemdesiat milimetrov väčší rozchod vpredu a nižšiu svetlú výšku. Súčasťou auta je aj systém DRS. Očakáva sa, že vznikne zhruba tridsať automobilov.

mclaren_p1_gtr_test_01.jpgmclaren_p1_gtr_test_02.jpgmclaren_p1_gtr_test_03.jpgmclaren_p1_gtr_test_10.jpgmclaren_p1_gtr_test_05.jpgmclaren_p1_gtr_test_06.jpgmclaren_p1_gtr_test_07.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY