vytisknout velikost písma McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren predstavil ostrú verziu modelu P1 už v lete. Základné fakty teda sú známe, rovnako ako to, že P1 GTR dostane neskutočne veľké zadné krídlo. Automobilka však po novom zverejnila ďalšiu fotogalériu, do ktorej tentoraz už zahrnula aj interiér. A v ňom sa skrýva pre budúcich majiteľov jedno drobné prekvapenie - volant z monopostu F1. 

Konkrétne ide o volant, ktorý bol použitý pre špeciál z roku 2008. Na volante vodič nájde všetky hlavné ovládacie prvky, o ktorých navyše McLaren tvrdí, že sú rozmiestnené tak, aby boli aj v plnom pretekárskom tempe dobre prehľadné, teda aj vo chvíľach, keď budete mať okrem iného helmu na hlave. Zvyšku kabíny vládne karbón a výsledok má pripomínať pre zmenu špeciály zo seriálu DTM. 

McLaren P1 GTR bude ponúknutý iba zákazníkom, ktorí si kúpili základnú P1. Tých je dokopy 375. GTR disponuje výkonom 1000 koní, má o osemdesiat milimetrov väčší rozchod vpredu a nižšiu svetlú výšku. Súčasťou auta je aj systém DRS. Očakáva sa, že vznikne zhruba tridsať automobilov.

mclaren_p1_gtr_test_01.jpgmclaren_p1_gtr_test_02.jpgmclaren_p1_gtr_test_03.jpgmclaren_p1_gtr_test_10.jpgmclaren_p1_gtr_test_05.jpgmclaren_p1_gtr_test_06.jpgmclaren_p1_gtr_test_07.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY