vytisknout velikost písma McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren P1 GTR odhalil interiér. Volant dostal z monopostu F1

McLaren predstavil ostrú verziu modelu P1 už v lete. Základné fakty teda sú známe, rovnako ako to, že P1 GTR dostane neskutočne veľké zadné krídlo. Automobilka však po novom zverejnila ďalšiu fotogalériu, do ktorej tentoraz už zahrnula aj interiér. A v ňom sa skrýva pre budúcich majiteľov jedno drobné prekvapenie - volant z monopostu F1. 

Konkrétne ide o volant, ktorý bol použitý pre špeciál z roku 2008. Na volante vodič nájde všetky hlavné ovládacie prvky, o ktorých navyše McLaren tvrdí, že sú rozmiestnené tak, aby boli aj v plnom pretekárskom tempe dobre prehľadné, teda aj vo chvíľach, keď budete mať okrem iného helmu na hlave. Zvyšku kabíny vládne karbón a výsledok má pripomínať pre zmenu špeciály zo seriálu DTM. 

McLaren P1 GTR bude ponúknutý iba zákazníkom, ktorí si kúpili základnú P1. Tých je dokopy 375. GTR disponuje výkonom 1000 koní, má o osemdesiat milimetrov väčší rozchod vpredu a nižšiu svetlú výšku. Súčasťou auta je aj systém DRS. Očakáva sa, že vznikne zhruba tridsať automobilov.

mclaren_p1_gtr_test_01.jpgmclaren_p1_gtr_test_02.jpgmclaren_p1_gtr_test_03.jpgmclaren_p1_gtr_test_10.jpgmclaren_p1_gtr_test_05.jpgmclaren_p1_gtr_test_06.jpgmclaren_p1_gtr_test_07.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY