vytisknout velikost písma McLaren 650S GT3 bude ďalšia z radu ženevských premiér

McLaren 650S GT3 bude ďalšia z radu ženevských premiér

McLaren má za sebou so špeciálom 650S GT3 úspešnú závodnú sezónu, pričom do tej nadchádzajúcej nasadí upravenú verziu. Tú si môžeme prezrieť na prvých oficiálnych obrázkoch, však zmeny oproti variante pre rok 2015 automobilka stále tají.

Vo zverejnenej tlačovej správe McLaren iba potvrdil, že svoj nový špeciál 650S GT3 v Ženeve naozaj ukáže. Nič viac ale na tému automobilu samotného tlačová správa nehovorí, takže si musíme vystačiť len so základnými faktami vychádzajúcimi z predpisov FIA. O pohon sa postará dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 3,8 l, maximálny výkon je 368 kW (500 k) a hmotnosť by mala byť 1240 kg.

Jedinou zatiaľ potvrdenou zmenou oproti roku 2015 tak je rozšírenie zoznamu jazdcov. Rob Bell a Alvaro Parente zostávajú, tretím do partie sa od tohto roku stáva come Ledogar, ktorý má za sebou úspešné pôsobenie napríklad v Porsche Carrera Cup.

650s_6.jpg650s_1.jpg650s_2.jpg6141-650S+GT3+2016-5.jpg650s_3.jpg650s_4.jpg650s_5.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY