vytisknout velikost písma McLaren 650S GT3 bude ďalšia z radu ženevských premiér

McLaren 650S GT3 bude ďalšia z radu ženevských premiér

McLaren má za sebou so špeciálom 650S GT3 úspešnú závodnú sezónu, pričom do tej nadchádzajúcej nasadí upravenú verziu. Tú si môžeme prezrieť na prvých oficiálnych obrázkoch, však zmeny oproti variante pre rok 2015 automobilka stále tají.

Vo zverejnenej tlačovej správe McLaren iba potvrdil, že svoj nový špeciál 650S GT3 v Ženeve naozaj ukáže. Nič viac ale na tému automobilu samotného tlačová správa nehovorí, takže si musíme vystačiť len so základnými faktami vychádzajúcimi z predpisov FIA. O pohon sa postará dvakrát preplňovaný osemvalec s objemom 3,8 l, maximálny výkon je 368 kW (500 k) a hmotnosť by mala byť 1240 kg.

Jedinou zatiaľ potvrdenou zmenou oproti roku 2015 tak je rozšírenie zoznamu jazdcov. Rob Bell a Alvaro Parente zostávajú, tretím do partie sa od tohto roku stáva come Ledogar, ktorý má za sebou úspešné pôsobenie napríklad v Porsche Carrera Cup.

650s_6.jpg650s_1.jpg650s_2.jpg6141-650S+GT3+2016-5.jpg650s_3.jpg650s_4.jpg650s_5.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY